strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Mistrzostwami Europy

18.06.2012

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, według badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych, zajmuje pierwsze miejsce wśród marek kojarzonych z trwającymi w Polsce i na Ukrainie Mistrzostwami Europy.

Badania IIBR „Monitoring reklam na EURO 2012”, które miały na celu m.in. wskazanie marek najczęściej łączonych z turniejem wykazały, że sieć sklepów Biedronka, tuż przed meczem otwarcia, osiągnęła pozycję lidera i aktualnie jest marką najczęściej kojarzoną z mistrzostwami. W badaniu przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1500 osób w wieku od 15 do 50 lat, markę Biedronka wskazała ponad połowa ankietowanych (55 proc.). Oznacza to również dynamiczną zmianę w łączeniu konkretnych marek z tegorocznymi piłkarskimi rozgrywkami - w poprzedniej fali badania w związku z Mistrzostwami Europy Biedronkę identyfikowało 40 proc. ankietowanych.
Reklama sieci sklepów Biedronka, związana z kampanią „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” również cieszyła się uwagą odbiorców. Kontakt z nią zadeklarowało aż 55 proc. badanych. Respondenci wskazali także na fakt, że reklama sieci odwołująca się do futbolowych rozgrywek, wyróżnia się na tle konkurencji. Ponad połowa z nich stwierdziła, że przyciąga uwagę i jest inna niż większość reklam. Co więcej, również ponad połowa badanych przyznała, że reklama im się zdecydowanie podoba.
„Sieć Biedronka jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej dokłada wszelkich starań, aby imprezy sportowe odbywały się w duchu wspólnego kibicowania. Cieszy nas, że ta idea jest widoczna dla Polaków i że komunikacja sieci naszych sklepów pod hasłem spotyka się z ich sympatią” - podkreśla Adam Manikowski, Dyrektor Marketingu sieci sklepów Biedronka.
W 2010 roku sieć sklepów Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od tego momentu firma prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera wydarzenia sportowe, adresowane do najmłodszych, takie jak dwie edycje Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” czy rodzinne pikniki z Caritas Polska z okazji Dnia Dziecka, organizowane w tym roku także na sportowo.
Sieć Biedronka jest również organizatorem wystaw plenerowych „Polska piłka – historie prawdziwe”, prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Wystawa prezentowana jest w takich miastach jak Krynica, Toruń, Poznań, Wrocław, Gdańsk oraz Warszawa. Przy wsparciu sieci Biedronki ukazała się również książka Tomasz Wołka „Futbol. Historie prawdziwe”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause