Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Wyniki III edycji ogólnopolskiej akcji "Pielęgnujemy EkoZwyczaje”. 30 tysięcy uczestników zbiórki szkła w 20 miastach Polski

02.07.2012

Prawie 30 tysięcy uczestników, 42 tony zebranego szkła oraz 37 tysięcy rozdanych roślin to wynik ekologicznej akcji zorganizowanej w ostatni weekend w wybranych placówkach sieci sklepów Biedronka wspólnie z Carlsberg Polska. Akcja miała na celu zwiększanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów, szczególnie w kontekście segregacji opakowań szklanych.

Szklane opakowania, takie jak butelki czy słoiki, zbierane były 22 i 23 czerwca na parkingach sklepów - w specjalnie oznakowanych namiotach - znajdujących się w 20 miastach Polski, tj. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Tarnowie, Zamościu, Lubinie, Szczecinie, Słupsku, Katowicach, Oświęcimiu, Lublinie, Płocku, Łodzi, Sieradzu, Włocławku, Legionowie, Gdańsku, Toruniu i Bydgoszczy.
Wśród kilku tysięcy uczestników akcji „Pielęgnujemy EkoZwyczaje” przeprowadzana została EKOAnkieta na temat zachowań i potrzeb klientów, szczególnie w kontekście segregacji zużytych opakowań. Opracowaniem wyników badań zajmie się Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie.
To już kolejna akcja ekologiczna zakończona sukcesem, która dowodzi, że nasi klienci w odpowiedzialny sposób traktują kwestię segregacji odpadów i recyklingu. Wierzymy, że robią to codziennie, a nie tylko przy okazji doraźnych zbiórek. Jeszcze w tym roku zamierzamy przeprowadzić następne tego typu działania - zapowiada Sylwia Krzyżycka, Dyrektor Działu Kontroli Jakości i Ochrony Środowiska Jeronimo Martins Polska.
Cieszymy się, że tegoroczna akcja przyciągnęła tak dużą liczbę uczestników. Od kilku lat prowadzimy działania edukacyjne, mające na celu zwiększenie świadomości ekologicznej wśród konsumentów na temat segregacji odpadów i recyklingu. Model selektywnej zbiórki odpadów stosowany powszechnie w wielu innych krajach Europy, w Polsce nadal nie jest popularny, na co ma wpływ wiele czynników. Wierzymy, że ta akcja uwrażliwi kolejne grono konsumentów na sprawy ekologii i tym samym przyczyni się do zwiększenia wtórnego wykorzystania szkła w Polsce – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.
Cieszę się, że Rekopol Organizacja Odzysku S.A tradycyjnie już przyłączyła się do akcji , która pozwala nam jeszcze efektywniej edukować społeczeństwo w zakresie selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Uczestnicząc w zbiórce opakowań szklanych, wielu z nas uświadamia sobie, jak wiele ich produkuje każdego dnia i że niestety, często nie trafiają one tam, gdzie powinny. Pamiętajmy - każdy słoik i butelka mogą zostać poddane recyklingowi i mieć nowe życie – mówi Michał Mikołajczyk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Organizacji Odzysku Rekopol.
Wyniki III edycji akcji „Pielęgnujemy EkoZwyczaje” w poszczególnych miastach:
Miasto Adres Ilość szkła [Mg]
Tarnów ul. Marynarki Wojennej 5a 0,92
Zamość ul. Peowiaków 9B 1,4
Kraków ul. Powstańców 3 0,94
Tarnów ul. Czerwona 1 1,2
Szczecin ul. Janickiego 24 2,15
Słupsk ul. Szafranka 2 1,18
Katowice al. Roździeńskiego 93 0,38
Katowice ul. Radockiego 150 1,26
Oświęcim ul. Garbarska 1 A 2,6
Wrocław ul. Armii Krajowej 37 2
Wrocław ul. Kiełczowska 66D
Wrocław ul. Horbaczewskiego 22
Lubin ul. Jana Pawła II 2,62
Lublin ul. Magnoliowa 1 7,7
Lublin ul. Choiny 1
Lublin ul. Diamentowa 19
Płock ul. Gwardii Ludowej 244 1,35
Łódź ul. Haszka 1 0,56
Sieradz ul. Kościuszki 23A 0,7
Włocławek ul. Jana Pawła lI 8 2,82
Poznań ul. Łukaszewicza 43 0,99
Poznań ul. Bobrzańska 13 1,07
Poznań ul.Stróżyńskiego 21a 0,59
Legionowo ul. Sowińskiego 2 1,6
Warszawa ul. Warszawska 42 2,86
Warszawa ul. Światowida 53e
Gdańsk ul. Jabłoniowa 46 1,86
Gdańsk ul. Meteorytowa 11
Toruń ul. Turystyczna 95 1,33
Bydgoszcz ul. Kossaka 15 1,82
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause