Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Fan City Tour – piłkarskie święto z Biedronką w 100 polskich miastach

06.07.2012

Ponad 450 tysięcy Polaków odwiedziło w trakcie Mistrzostw Europy Mobilne Strefy Kibica będące główną atrakcją FAN CITY TOUR, ogólnopolskiego cyklu imprez plenerowych połączonych z oglądaniem na żywo piłkarskich rozgrywek. Sieć Biedronka była partnerem tego spektakularnego wydarzenia.

Przez ponad dwadzieścia dni Fan City Tour odwiedziło blisko 100 polskich miast oferując ich mieszkańcom niezapomniane, futbolowe atrakcje. Atmosferę prawdziwego piłkarskiego święta zapewniły specjalnie przygotowane na Fan City Tour ciężarówki promocyjne partnerów wydarzenia, wyposażone m.in. w ogromny ekran, na którym wyświetlane były bezpośrednie transmisje z meczów. Pojazdy dysponowały również rozkładaną i zadaszoną scenę, na której odbywały się m.in. piłkarskie kalambury i konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej i Polskiej Reprezentacji Narodowej.
Ciężarówka Biedronki przygotowana na Fan City Tour z hasłem „Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową” nawiązywała do trwającej w mediach kampanii komunikacyjnej. Na gości odwiedzających stanowisko Biedronki czekało wiele atrakcji m.in. piłkarzyki i konsole do gry a także kącik do malowania dla najmłodszych i puzzle o tematyce sportowej. Fani futbolu mogli także nabyć niezbędne do kibicowania akcesoria m.in. peruki, kapelusze, flagi i szaliki dostępne w sklepach sieci sklepów Biedronka.
W trakcie Fan City Tour piłkarska ciężarówka Biedronki pokonała ponad 3 tysiące kilometrów.
„Udział Biedronki w projekcie Fan City Tour był jednym z elementów szerokiego projektu, związanego ze sponsoringiem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który wiąże się z podnoszenie kapitału społecznego w Polsce w oparciu o pozytywne, sportowe emocje. Pragniemy podziękować wszystkim fanom futbolu za wspólnie kibicowanie z Biedronką oraz stworzenie wspaniałej atmosfery. Gorące podziękowania należą się także naszej drużynie narodowej za wstrzymane oddechy, za serca bijące szybciej niż zwykle, za euforię, radość i łzy. Dzięki naszym piłkarzom byliśmy razem w tych wszystkich chwilach. Bo wszyscy jesteśmy drużyną narodową” – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Działu Marketingu sieci sklepów Biedronka.
W 2010 roku Biedronka została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej i od tego czasu prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera m.in. imprezy sportowe adresowane do najmłodszych, takie jak m.in. Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Przy wsparciu Biedronki ukazała się również książka Tomasz Wołka Futbol Historie prawdziwe. W trakcie Mistrzostw Europy Biedronka przyłączyła się także do dwóch kampanii społecznych: „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” oraz Respect diversity”. Projekty, których plakaty pojawiły się w sklepach sieci, zachęcały do serdecznego przyjęcia kibiców przybyłych do Polski oraz do poszanowania różnorodności i pokazania, że piłka nożna jednoczy ludzi.
Ciekawostki piłkarskie oraz aktualności na temat działań Biedronki w obszarze sportu można znaleźć na www.pilka.biedronka.pl. Biedronka pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2014 roku.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause