Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Cała Krynica poznała najlepsze smaki Biedronki

14.09.2012

Udział sieci Biedronka w tegorocznym, XXII Forum Ekonomicznym w Krynicy-Zdrój, zakończył się sukcesem. Cafe Biedronka na krynickim deptaku oraz Cafe Biedronka w Starych Łazienkach Mineralnych stały się ulubionymi punktami spotkań gości Forum, gdzie przy filiżance dobrej kawy i wyśmienitych potrawach, przyrządzonych z produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka, mogli porozmawiać na najważniejsze tematy gospodarcze i polityczne Forum.

Ogromna popularność Cafe Biedronka to zasługa wyjątkowo bogatej oferty kulinarnej, którą sieć przygotowała dla gości Forum. Kawiarnia na krynickim deptaku oferowała m.in. portugalskie wino, kawę, napoje i drobne przekąski. Z kolei w Cafe Biedronka w Starych Łazienkach Mineralnych podawane były dania ciepłe oraz portugalskie wino, napoje i desery. Wszystkie serwowane potrawy były przyrządzane wyłącznie z produktów sieci Biedronka, co z uznaniem przyjmowali goście kawiarni.
Sukcesem okazał się także merytoryczny aspekt udziału sieci Biedronka w Forum Ekonomicznym w Krynicy. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się panel własny sieci Biedronka „Jakość, innowacyjność, przedsiębiorczość, wiedza – cztery filary konkurencyjności polskiego przetwórstwa”, który odbył się 4 września. Uczestnicy, wśród których znaleźli się m.in. Tomasz Suchański – Dyrektor Generalny sieci Biedronka, Wojciech Szeląg (Polsat), Krzysztof Przybył (Teraz Polska) oraz Krzysztof Pawiński (Grupa Maspex), przedstawili kondycję i perspektywy przetwórstwa przemysłowego w Polsce. Szczególną uwagę poświęcili sytuacji branży spożywczej w świetle spowolnienia gospodarczego. Paneliści podkreślili pozytywne prognozy dla branży, wspominając jednocześnie, że innowacyjność i konkurencyjność będą czynnikami decydującymi o dalszym jej wzroście. W dyskusji zaakcentowano także dobrą współpracę sieci Biedronka z dostawcami, która jest warunkiem stabilnego rozwoju partnerów oraz satysfakcji klientów.
Znaczącym wydarzeniem był także udział Pedro Pereira da Silva, Country Managera Jeronimo Martins w Polsce w sesji plenarnej „Świat w poszukiwaniu strategii rozwoju”, która odbyła się 5 września. Moderatorem dyskusji był Aleksander Kwaśniewski, Prezydent RP w latach 1995–2005, a uczestniczyli w niej czołowi politycy regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Pedro Pereira da Silva omówił w trakcie sesji najważniejsze problemy, których rozwiązanie jest konieczne, aby przywrócić świat na ścieżkę wzrostu gospodarczego, wśród nich m.in. bezrobocie, innowacyjności, starzenie się społeczeństw. Podkreślił również znaczenie zaufania, jako wartości, którą powinien kierować się świat finansów i biznesu.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause