Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka po raz czwarty z Godłem Jakości Obsługi

18.09.2012

Biedronka, największa w Polsce sieć sklepów spożywczych, została laureatem Godła Jakości Obsługi 2012. Celem programu jest regularne badanie jakości obsługi firm i instytucji, a także wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. Biedronka została wyróżniona już po raz czwarty, otrzymując zaszczytny tytuł Lidera Jakości Obsługi.

Podczas wczorajszej Gali, zorganizowanej w Business Centre Club w Warszawie, Godło Jakości Obsługi, w imieniu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, odebrał Adam Manikowski, Dyrektor Marketingu Jeronimo Martins Polska. – To dla nas wielka satysfakcja po raz kolejny otrzymać zaszczytne Godło Jakości Obsługi. Nagroda ta jest potwierdzeniem, że codzienne dbanie o satysfakcję naszych Klientów, jest przez nich zauważane i doceniane. Wyróżnienie to jest dla nas szczególnie cenne biorąc pod uwagę, że przyznawane jest przez samych konsumentów.
Godło Jakości Obsługi otrzymują wyłącznie te firmy i instytucje, które zdaniem klientów są dla nich przyjazne oraz oferują najwyższy standard obsługi. Tym samym stają się one liderami w swojej branży. Godło jest więc przyznawane co roku firmom, które nie tylko od święta, ale przede wszystkim każdego dnia zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów. Na podstawie badania przeprowadzonego przez samych konsumentów wybieranych jest TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, które otrzymują to zaszczytne wyróżnienie.
Specyfika badania polega na tym, że nie jest ono przeprowadzane przez ekspertów rynku, ani też instytucje badające ogólne opinie. Decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu lub za pośrednictwem portali społecznościowych wyrażają swoje opinie. Konsumenci dokonują tego w skali od -5 do + 5 (bez oceny neutralnej) wraz z uzasadnieniem w formie opisu tekstowego oraz określenia czasu i miejsca obserwacji. Na podstawie wszystkich zebranych ocen i opinii obliczany jest wskaźnik poziomu jakości obsługi, wyrażony jako procent zadowolenia klientów. Konsumenci mogą też na bieżąco komentować działania firm, z których usług korzystają najczęściej. Badanie zostało przeprowadzone po raz piąty przez portal jakoscobslugi.pl
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause