strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka kontynuuje szybką ekspansję i umacnia pozycję rynkową po 9 miesiącach br.

25.10.2012

Pierwsze 9 miesięcy 2012 r. było dla Grupy Jerónimo Martins i Jerónimo Martins Polska kolejnym okresem dynamicznego wzrostu. Pomimo trudniejszych warunków makroekonomicznych w Polsce i Portugalii, skonsolidowana sprzedaż Grupy Jerónimo Martins wzrosła w pierwszych 9 miesiącach br. o 8,7% osiągając wartość 7,95 mld euro. Dobry rezultat jest wynikiem konsekwentnego rozwoju sieci Biedronka, a także wzrostu udziałów w rynku portugalskim. Skonsolidowana sprzedaż Biedronki, najpopularniejszej sieci handlowej w Polsce, w pierwszych 9 miesiącach wzrosła o blisko 18%.

  • Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka w pierwszych 9 miesiącach br. wzrosła o 17,6% w PLN w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r. i wyniosła 20,46 mld zł.
  • Sprzedaż LFL w sklepach sieci Biedronka wzrosła w pierwszych 9 miesiącach br. o 6,5%.
  • Obroty sieci Biedronka stanowiły 61,2% całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins.
  • 2000 sklepów i 11 centrów dystrybucyjnych.
Pierwsze 9 miesięcy 2012 roku upłynęły dla sieci Biedronka pod znakiem realizacji planu zmiany aranżacji sklepów, dzięki czemu są one bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Wyeksponowane są w nich artykuły świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, nabiał, mięso i ryby.
Realizacja ambitnego planu nie przeszkodziła sieci Biedronka w osiągnięciu znaczącego wzrostu sprzedaży i jednoczesnej kontynuacji planu otwarcia 250 nowych sklepów w 2012 r. 8 października br. otwierając w Łodzi swój 2000 sklep, sieć Biedronka położyła kolejny kamień milowy na drodze rozwoju w Polsce.
Przewidując trendy konsumenckie i szybko reagując na potrzeby polskich konsumentów sieć Biedronka umocniła w ciągu 9 miesięcy br. swoją pozycję, jako preferowanego sklepu spożywczego w Polsce i wzmocniła fundamenty do dalszego wzrostu.
„Dobre wyniki za dziewięć miesięcy 2012 r. potwierdzają, że sieć Biedronka umacnia pozycję lidera oraz relacje z polskimi klientami. Konsekwentnie i niezależnie od koniunktury realizujemy strategię, której głównymi filarami są: oferowanie produktów w codziennie niskich cenach, postawienie na współpracę z polskimi producentami i polskie produkty oraz dążenie, aby sklepy sieci Biedronka były jak najbliżej naszych Klientów. Model biznesowy sklepów Biedronka i ich mocna pozycja stanowią wystarczającą przesłankę do tego, aby oczekiwać kontynuacji pozytywnych wyników w całym roku 2012. Jest to dla nas szczególny okres. Zakończony został proces zmiany aranżacji sklepów, wychodzący naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Otworzyliśmy także dwutysięczną placówkę w Polsce i konsekwentnie realizować będziemy nasz priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji do końca 2015 r.” – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.
Wyniki uzyskane przez Biedronkę w pierwszych 9 miesiącach 2012 r. potwierdzają rolę działalności w Polsce jako głównego źródła wzrostu całej Grupy Jeronimo Martins. Obroty sieci Biedronka w pierwszych 9 miesiącach br. stanowiły 61,2% całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins. Program inwestycyjny Grupy Jeronimo Martins w całym roku 2012 r. ma osiągnąć wartość około 650 mln euro, z czego ok. 80% zainwestowane zostanie w Polsce.
Dobre wyniki sieci Biedronka osiągnięte pomimo trudnej sytuacji makroekonomicznej pozwalają Grupie Jeronimo Martins z optymizmem patrzeć na wyniki sprzedaży i zyski w całym 2012 r.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause