Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka kontynuuje szybką ekspansję i umacnia pozycję rynkową po 9 miesiącach br.

25.10.2012

Pierwsze 9 miesięcy 2012 r. było dla Grupy Jerónimo Martins i Jerónimo Martins Polska kolejnym okresem dynamicznego wzrostu. Pomimo trudniejszych warunków makroekonomicznych w Polsce i Portugalii, skonsolidowana sprzedaż Grupy Jerónimo Martins wzrosła w pierwszych 9 miesiącach br. o 8,7% osiągając wartość 7,95 mld euro. Dobry rezultat jest wynikiem konsekwentnego rozwoju sieci Biedronka, a także wzrostu udziałów w rynku portugalskim. Skonsolidowana sprzedaż Biedronki, najpopularniejszej sieci handlowej w Polsce, w pierwszych 9 miesiącach wzrosła o blisko 18%.

  • Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka w pierwszych 9 miesiącach br. wzrosła o 17,6% w PLN w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r. i wyniosła 20,46 mld zł.
  • Sprzedaż LFL w sklepach sieci Biedronka wzrosła w pierwszych 9 miesiącach br. o 6,5%.
  • Obroty sieci Biedronka stanowiły 61,2% całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins.
  • 2000 sklepów i 11 centrów dystrybucyjnych.
Pierwsze 9 miesięcy 2012 roku upłynęły dla sieci Biedronka pod znakiem realizacji planu zmiany aranżacji sklepów, dzięki czemu są one bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Wyeksponowane są w nich artykuły świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, nabiał, mięso i ryby.
Realizacja ambitnego planu nie przeszkodziła sieci Biedronka w osiągnięciu znaczącego wzrostu sprzedaży i jednoczesnej kontynuacji planu otwarcia 250 nowych sklepów w 2012 r. 8 października br. otwierając w Łodzi swój 2000 sklep, sieć Biedronka położyła kolejny kamień milowy na drodze rozwoju w Polsce.
Przewidując trendy konsumenckie i szybko reagując na potrzeby polskich konsumentów sieć Biedronka umocniła w ciągu 9 miesięcy br. swoją pozycję, jako preferowanego sklepu spożywczego w Polsce i wzmocniła fundamenty do dalszego wzrostu.
„Dobre wyniki za dziewięć miesięcy 2012 r. potwierdzają, że sieć Biedronka umacnia pozycję lidera oraz relacje z polskimi klientami. Konsekwentnie i niezależnie od koniunktury realizujemy strategię, której głównymi filarami są: oferowanie produktów w codziennie niskich cenach, postawienie na współpracę z polskimi producentami i polskie produkty oraz dążenie, aby sklepy sieci Biedronka były jak najbliżej naszych Klientów. Model biznesowy sklepów Biedronka i ich mocna pozycja stanowią wystarczającą przesłankę do tego, aby oczekiwać kontynuacji pozytywnych wyników w całym roku 2012. Jest to dla nas szczególny okres. Zakończony został proces zmiany aranżacji sklepów, wychodzący naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Otworzyliśmy także dwutysięczną placówkę w Polsce i konsekwentnie realizować będziemy nasz priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji do końca 2015 r.” – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.
Wyniki uzyskane przez Biedronkę w pierwszych 9 miesiącach 2012 r. potwierdzają rolę działalności w Polsce jako głównego źródła wzrostu całej Grupy Jeronimo Martins. Obroty sieci Biedronka w pierwszych 9 miesiącach br. stanowiły 61,2% całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins. Program inwestycyjny Grupy Jeronimo Martins w całym roku 2012 r. ma osiągnąć wartość około 650 mln euro, z czego ok. 80% zainwestowane zostanie w Polsce.
Dobre wyniki sieci Biedronka osiągnięte pomimo trudnej sytuacji makroekonomicznej pozwalają Grupie Jeronimo Martins z optymizmem patrzeć na wyniki sprzedaży i zyski w całym 2012 r.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause