strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Konkurs na ulubiony produkt z sieci Biedronka - rozstrzygnięty.

26.11.2012

Pieluchy Dada, jogurt FruVita oraz Mleko Prawdziwe zdobyły największe uznanie wśród ponad 150 000 klientów uczestniczących w konkursie konsumenckim Biedronki. Konkurs na ulubiony produkt marki własnej zorganizowano w październiku z okazji otwarcia 2000. sklepu sieci Biedronka. Na laureatów czekało ponad 2 tysiące nagród w postaci bonów zakupowych o wartości nawet dwóch tysięcy złotych do wydania na zakupy w sklepach Biedronka.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczyło wybrać ulubiony produkt z oferty sieci Biedronka, a następnie wysłać wiadomość wraz z uzasadnieniem wyboru sms-em lub za pośrednictwem strony internetowej. Nad wyłonieniem zwycięzców i prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała niezależna Komisja Konkursowa. Nadesłane przez Klientów opisy oceniała biorąc pod uwagę przede wszystkim oryginalność i kreatywność nadesłanych zgłoszeń.
Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział ponad 150 000 klientów, zaś dedykowana strona internetowa konkursu zanotowała ponad 360 tysięcy odwiedzin. To jeden z najwyższych poziomów uczestnictwa wśród konkursów organizowanych w naszym kraju w ostatnim czasie.
Wśród najchętniej opisywanych przez uczestników konkursu produktów znalazły się zarówno produkty spożywcze jak i przemysłowe, takie jak: m.in. pieluchy Dada, jogurt FruVita, mleko Prawdziwe, chusteczki Delikatne czy kanapka zbożowa Mleczny Start.
Nadesłane zgłoszenia potwierdziły doskonałą znajomość oferty produktowej sieci Biedronka wśród Klientów. Uczestnicy wykazali się również niezwykłą pomysłowością w opisywaniu produktów. Konkurs udowodnił, że nawet o zwykłych artykułach codziennego użytku Klienci potrafią pisać z humorem, a nawet z nutką poezji.
Szczegóły konkursu oraz listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.2000sklepow.pl. Bony na zakupy w dowolnym sklepie sieci Biedronka trafią do zwycięzców jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
Konkurs na ulubiony produkt z Biedronki był jednym z elementów kampanii promującej otwarcie 2000 placówki sieci w Polsce, które odbyło się 8 października br. w Łodzi.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause