strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka niezmiennie stawia na polskie produkty

20.02.2013

Ruszyła kolejna edycja kampanii sieci Biedronka promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, a motyw przewodni to świeżość, lubiane smaki i wysoka jakość w atrakcyjnej cenie. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występuje Daniel Olbrychski, znany ze swojego zamiłowania do polskiej kultury i historii.

Owocna współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty królujące na sklepowych półkach to od wielu lat wizytówka sieci Biedronka. 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.
„To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. Od 17 lat wspieramy polskie firmy, stwarzając im możliwość stabilnego rozwoju i zwiększania konkurencyjności nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby” – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Folder produktów z sylwetkami rodzimych producentów to ważny element kampanii. Obecna edycja prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski.
Materiały komunikujące kampanię „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową http://mypolacy.biedronka.pl/. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego, który jest wybitnym ambasadorem polskości.
„Niezwykli ludzie, których spotkałem w życiu i największe role, jakie zagrałem, nauczyły mnie cenić proste przyjemności. Dlatego uwielbiam polską kuchnię i zawsze z przyjemnością sięgam po tradycyjne potrawy: pierogi, żurek, bigos. Doceniam świeży chleb, pachnące jabłka, wspaniałe wędliny. Wszystkim polecam nasze rodzime produkty, bo polskie jedzenie smakuje mi najbardziej na świecie” – mówi aktor.
Od ponad 17 lat działalności w Polsce priorytetem dla Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, pozostaje oferowanie najwyższej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sklepy odwiedza każdego dnia 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu wręcz od początku powstania sieci. Biedronka należy do najcenniejszych polskich marek, zajmując trzecią lokatę w rankingu „Rzeczpospolitej”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause