strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sommelier poleca - nowa kampania sieci Biedronka

06.03.2013

Sieć Biedronka rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „Sommelier poleca”. Tomasz Kolecki – Majewicz, wielokrotny Mistrz Polski Sommelierów, rekomenduje wina w myśl zasady, że „dobre wino nie musi być drogie”. W pierwszej połowie marca sommelier poleca portugalskie wina Regia Colheita.

Rekomendowane w kampanii wina będą wyeksponowane na najwyższych półkach i oznaczone specjalnymi zawieszkami. O aktualnie polecanych przez eksperta winach informować będą także plakaty rozwieszone w sklepach Biedronka.
- W ofercie sieci Biedronka znajduje się wiele godnych polecenia win. Cieszę się, że mogę być przewodnikiem dla Klientów sieci po fascynującym świecie win – mówi Tomasz Kolecki – Majewicz.
Wytrawne wina Regia Colheita reprezentują portugalski region Alentejo. Dostępne są w wersji białej i czerwonej. Białe wino charakteryzuje się wyraźnym, słomkowym kolorem oraz intensywnym aromatem tropikalnych owoców, wanilii i miodu. W wersji czerwonej, Regia Colheita to piękna, głęboka, intensywna suknia oraz bogaty, ciepły bukiet pełen zapachów dojrzałych owoców leśnych, smażonej wiśni i przypraw korzennych. Wina Regia Colheita dostępne będą w sieci Biedronka w cenie 19,99 zł.
Kampania „Sommelier poleca” stanowi uzupełnienie stałego asortymentu win oraz festiwali win z Francji, Portugalii, Hiszpanii, Włoch i Nowego Świata. Od kliku lat sieć stawia szczególnie na rozwój win jakościowych. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami i skali realizowanych zamówień, Biedronka może oferować wina wysokiej jakości w niezwykle atrakcyjnych cenach.
Nowa kampania stanowi kolejną odsłonę działań realizowanych wspólnie z Tomaszem Koleckim – Majewiczem, który jest ambasadorem oferty win w Biedronce od 2 lat.
Informacje na temat kolejnych, specjalnych ofert win w sklepach Biedronka można znaleźć w newsletterach, dostępnych po wypełnieniu formularza na stronie www.biedronka.pl/wina
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
„Domowa Szkoła z Biedronką” dzięki komputerom od sieci
13.01.2021
Informacje korporacyjne
Plejada gwiazd na największej imprezie online specjalnie dla pracowników Biedronki
07.01.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka zaprasza na zakupy w Sylwestra aż do godziny 19
sklepy
28.12.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause