strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sommelier poleca - nowa kampania sieci Biedronka

06.03.2013

Sieć Biedronka rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „Sommelier poleca”. Tomasz Kolecki – Majewicz, wielokrotny Mistrz Polski Sommelierów, rekomenduje wina w myśl zasady, że „dobre wino nie musi być drogie”. W pierwszej połowie marca sommelier poleca portugalskie wina Regia Colheita.

Rekomendowane w kampanii wina będą wyeksponowane na najwyższych półkach i oznaczone specjalnymi zawieszkami. O aktualnie polecanych przez eksperta winach informować będą także plakaty rozwieszone w sklepach Biedronka.
- W ofercie sieci Biedronka znajduje się wiele godnych polecenia win. Cieszę się, że mogę być przewodnikiem dla Klientów sieci po fascynującym świecie win – mówi Tomasz Kolecki – Majewicz.
Wytrawne wina Regia Colheita reprezentują portugalski region Alentejo. Dostępne są w wersji białej i czerwonej. Białe wino charakteryzuje się wyraźnym, słomkowym kolorem oraz intensywnym aromatem tropikalnych owoców, wanilii i miodu. W wersji czerwonej, Regia Colheita to piękna, głęboka, intensywna suknia oraz bogaty, ciepły bukiet pełen zapachów dojrzałych owoców leśnych, smażonej wiśni i przypraw korzennych. Wina Regia Colheita dostępne będą w sieci Biedronka w cenie 19,99 zł.
Kampania „Sommelier poleca” stanowi uzupełnienie stałego asortymentu win oraz festiwali win z Francji, Portugalii, Hiszpanii, Włoch i Nowego Świata. Od kliku lat sieć stawia szczególnie na rozwój win jakościowych. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami i skali realizowanych zamówień, Biedronka może oferować wina wysokiej jakości w niezwykle atrakcyjnych cenach.
Nowa kampania stanowi kolejną odsłonę działań realizowanych wspólnie z Tomaszem Koleckim – Majewiczem, który jest ambasadorem oferty win w Biedronce od 2 lat.
Informacje na temat kolejnych, specjalnych ofert win w sklepach Biedronka można znaleźć w newsletterach, dostępnych po wypełnieniu formularza na stronie www.biedronka.pl/wina
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause