strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka zna kod do sukcesu

07.03.2013

Sieć sklepów Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska, otrzymała nagrodę „Kod Sukcesu” w kategorii Biznes za współpracę z polskimi dostawcami, a także wyróżnienie przyznawane za najciekawsze projekty CSR – za działania realizowane wspólnie z Caritas Polska. Statuetki tygodnika „Wprost” zostały wręczone po raz pierwszy.

Nagrody „Kod Sukcesu” przyznano firmom, które wykazują odwagę funkcjonowania i podejmowania trudnych wyzwań poprzez niekonwencjonalne działania na polskim rynku. W przypadku sieci Biedronka doceniono owocne relacje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi oraz promowanie jakości polskich produktów. Z kolei ogólnopolskie festyny rodzinne „Bądźmy razem” organizowane wspólnie z Caritas Polska zostały uznane za istotne działania społecznej odpowiedzialności biznesu.
W imieniu Jeronimo Martins Polska nagrody odebrała Alicja Koleśnik, Dyrektor Działu Zakupów i Członek Zarządu:
- Od 18 lat współpracujemy z polskimi dostawcami wspierając ich rozwój i konkurencyjność na rynku krajowym i zagranicznym. Nagroda „Kod Sukcesu” cieszy nas tym bardziej, że otrzymujemy ją w trakcie trwania realizowanej od 8 lat kampanii promującej polskie produkty, która w tym roku komunikowana jest pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”.
Długoterminowe partnerstwo sieci Biedronka z rodzimymi dostawcami jest jednym z filarów działalności firmy. Świadczą o tym liczby: ponad 90% produktów spożywczych w Biedronce pochodzi z Polski, a w przypadku nabiału, czy pieczywa ich liczba sięga prawie 100%.
Równie ważne jak partnerstwa biznesowe są dla Biedronki bliskie relacje z lokalnymi społecznościami i wspieranie najmłodszych w ich codziennym życiu. Dlatego od blisko 8 lat Biedronka angażuje się we wspólne projekty społeczne w partnerstwie z Caritas Polska. Obok nagrodzonych pikników rodzinnych prowadzone są również ogólnopolskie zbiórki żywności, obchody Międzynarodowego Dnia Chorego czy Mikołajki, a także zbiórki okazjonalne, jak np. zbiórki przyborów szkolnych. Tylko w ubiegłym roku sieć Biedronka przekazała ponad 82 tys. upominków dla podopiecznych Caritas, a zebrała dla nich wspólnie z wolontariuszami ponad 300 000 kg żywności. Obecnie trwa kampania promująca przekazywanie 1% podatku na rzecz Caritas.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause