strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka zna kod do sukcesu

07.03.2013

Sieć sklepów Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska, otrzymała nagrodę „Kod Sukcesu” w kategorii Biznes za współpracę z polskimi dostawcami, a także wyróżnienie przyznawane za najciekawsze projekty CSR – za działania realizowane wspólnie z Caritas Polska. Statuetki tygodnika „Wprost” zostały wręczone po raz pierwszy.

Nagrody „Kod Sukcesu” przyznano firmom, które wykazują odwagę funkcjonowania i podejmowania trudnych wyzwań poprzez niekonwencjonalne działania na polskim rynku. W przypadku sieci Biedronka doceniono owocne relacje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi oraz promowanie jakości polskich produktów. Z kolei ogólnopolskie festyny rodzinne „Bądźmy razem” organizowane wspólnie z Caritas Polska zostały uznane za istotne działania społecznej odpowiedzialności biznesu.
W imieniu Jeronimo Martins Polska nagrody odebrała Alicja Koleśnik, Dyrektor Działu Zakupów i Członek Zarządu:
- Od 18 lat współpracujemy z polskimi dostawcami wspierając ich rozwój i konkurencyjność na rynku krajowym i zagranicznym. Nagroda „Kod Sukcesu” cieszy nas tym bardziej, że otrzymujemy ją w trakcie trwania realizowanej od 8 lat kampanii promującej polskie produkty, która w tym roku komunikowana jest pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”.
Długoterminowe partnerstwo sieci Biedronka z rodzimymi dostawcami jest jednym z filarów działalności firmy. Świadczą o tym liczby: ponad 90% produktów spożywczych w Biedronce pochodzi z Polski, a w przypadku nabiału, czy pieczywa ich liczba sięga prawie 100%.
Równie ważne jak partnerstwa biznesowe są dla Biedronki bliskie relacje z lokalnymi społecznościami i wspieranie najmłodszych w ich codziennym życiu. Dlatego od blisko 8 lat Biedronka angażuje się we wspólne projekty społeczne w partnerstwie z Caritas Polska. Obok nagrodzonych pikników rodzinnych prowadzone są również ogólnopolskie zbiórki żywności, obchody Międzynarodowego Dnia Chorego czy Mikołajki, a także zbiórki okazjonalne, jak np. zbiórki przyborów szkolnych. Tylko w ubiegłym roku sieć Biedronka przekazała ponad 82 tys. upominków dla podopiecznych Caritas, a zebrała dla nich wspólnie z wolontariuszami ponad 300 000 kg żywności. Obecnie trwa kampania promująca przekazywanie 1% podatku na rzecz Caritas.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Już 10 mln klientów zyskuje więcej z kartą Moja Biedronka
18.02.2021
Informacje korporacyjne
Społeczność Biedronki na LinkedIn szybko rośnie
02.02.2021
Informacje korporacyjne
Codziennie zyskuj więcej z kartą Moja Biedronka
01.02.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause