strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Pracownicy ambasadorami badań profilaktycznych w Biedronce

08.03.2013

8 marca już po raz dziewiąty sieć Biedronka zaprosi swych pracowników do udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych „Razem zadbajmy o zdrowie”. W tym roku zaproszenia trafią do ponad 40 tys. pracowników. Akcji towarzyszyć będzie także szeroka kampania promująca zdrowy tryb życia, skierowana również do Klientów. Patronem akcji jest Polski Komitet Zwalczania Raka.

Autorski program sieci Biedronka „Razem zadbajmy o zdrowie”, realizowany od 2005r., umożliwia wszystkim pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę skorzystanie ze specjalistycznych badań, pozwalających na zapobieganie i wczesne wykrycie groźnych chorób. Badania dla kobiet obejmują mammografię, USG piersi, cytologię, morfologię i konsultację internisty. Z kolei mężczyźni każdego roku mogą przeprowadzić kompleksowe badania analityczne, USG jamy brzusznej, EKG, diagnostykę prostaty oraz konsultację internistyczną. Pracownicy Biedronki są uprawnieni do 4 godzin zwolnienia z pracy na przeprowadzenie badań, które wykonywane są we współpracy z firmą Medicover. Zapewnia to szeroki dostęp do placówek medycznych w całym kraju.
Program promocji zdrowia wśród pracowników jest komunikowany za pomocą dedykowanych ulotek i plakatów oraz filmików dostępnych poprzez wewnętrzną stronę internetową. Pracownicy otrzymują specjalny kupon na badania wysyłany wraz z kompletem materiałów edukacyjnych oraz listą placówek medycznych, gdzie mogą przeprowadzić badania. Od kilku lat bohaterami kampanii są pracownicy Biedronki, którzy zostali ambasadorami badań. W tegorocznej odsłonie opowiadają oni o swoich pasjach i promują zdrowy styl życia udowadniając, że przeprowadzenie badań jest tak samo proste jak np. kopnięcie piłki, malowanie ust czy otwarcie spadochronu.
Anna Sierpińska, Dyrektor Personalny i Członek Zarządu Jeronimo Martins Polska od początku patronuje programowi:
- Program „Razem zadbajmy o zdrowie” rozwija się w odpowiedzi na oczekiwania naszych pracowników. Dzięki ich sugestiom rozszerzyliśmy zakres badań o możliwość konsultacji wyników w trakcie wizyty u internisty. Od trzech lat ambasadorami programu są nasi pracownicy, którzy zachęcają do badań i promują zdrowy tryb życia. Cieszy nas rosnący odsetek uczestnictwa i wzajemne propagowanie badań wśród pracowników. Najważniejsze jest jednak to, że dzięki badaniom profilaktycznym można zapobiec i odpowiednio wcześnie wykryć chorobę, czego najlepszym dowodem są poruszające relacje naszych pracowników.
„Razem zadbajmy o zdrowie” pod względem liczby uczestników jest wyjątkową inicjatywą w skali całego kraju. Od 2005r. wysłanych zostało ponad 165 tys. zaproszeń na badania profilaktyczne dla kobiet i mężczyzn. Procent uczestnictwa wyniósł blisko 15 proc. dla kobiet i 6 proc. dla mężczyzn. Przeprowadzone wśród pracowników badania wykazały, że program oceniany jest przez nich jako cenny, potrzebny i wartościowy. Podobnego zdania są również uznane instytucje, które uhonorowały go licznymi nagrodami. Program „Razem zadbajmy o zdrowie” został dotychczas wyróżniony w Raporcie Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz zwyciężył w plebiscycie Know Health. Otrzymał także Nagrodę Zaufania Złoty OTIS 2011 – najważniejszą nagrodę konsumencką polskiego rynku farmaceutycznego.
Uzupełnieniem działań skierowanych do pracowników są materiały dostępne w sklepach i mediach ogólnopolskich, zachęcające również klientów do udziału w badaniach profilaktycznych. Dodatkowo pracownicy sklepów otrzymają specjalne przypinki promujące hasło „badam się. TO PROSTE!”. Partnerstwo z Polskim Komitetem Zwalczania Raka zapewnia merytoryczny nadzór nad opracowywanymi materiałami oraz informację o aktualnych możliwościach bezpłatnej profilaktyki dla Polaków. Kampania „Razem zadbajmy o zdrowie” potrwa do końca maja.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause