strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka podwójną Supermarką!

05.04.2013

Marka Biedronka została w tym roku podwójnym laureatem Superbrands. Już po raz czwarty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands w kategorii Zakupy, przyznawaną najsilniejszym wizerunkowo brandom i znalazła się także w gronie przyznanego po raz pierwszy tytułu dla marek stworzonych w Polsce Superbrands Created in Poland.

W tegorocznej VII edycji programu Superbrands na liście marek przedstawionych do oceny znalazło się blisko 1900 brandów konsumenckich w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. Składał się on z badania konsumenckiego, przeprowadzonego we wrześniu 2012 roku na próbie 15 000 respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek. W 2013 roku po raz pierwszy postanowiono oddzielnie wyróżnić marki stworzone w Polsce, nadając im tytuł Superbrands Created in Poland. Na potrzeby nowej inicjatywy za polskie uznano te marki, które zostały stworzone w Polsce – bez względu na kapitał obecnego właściciela, nazwę, czy miejsce produkcji. Następnie, w oparciu o badanie konsumenckie, wyróżniono te spośród polskich marek, które otrzymały najwyższe noty. Kryteriami branymi pod uwagę w badaniu były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia.
- Szczególnie cenimy nagrody przyznawane przez Klientów. Tak jest w przypadku Suberbrands, gdzie obok ekspertów wypowiadają się konsumenci. Ich satysfakcję i uznanie wyrażają również liczby. Każdego dnia 3,5 mln Klientów odwiedza Biedronkę, zaś w ubiegłym roku odnotowaliśmy ponad miliard odwiedzin. Według badań ponad 73 proc. Polaków dokonuje zakupów w Biedronce każdego miesiąca, zaś znajomość marki deklaruje ponad 98 proc. z nich. Takie wyniki są najlepszym dowodem zaufania, jakim obdarzyli nas Klienci. To dla nas ogromna wartość i wielka odpowiedzialność – mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.
Polskość, obok wysokiej jakości oraz niskich cen, jest jednym z fundamentów, na których opiera się siła marki Biedronka. U podstaw filozofii firmy leży przekonanie o wartości trwałych, długoterminowych relacji z polskimi partnerami. To dlatego Biedronka na stałe nawiązała współpracę z ponad 500 producentami. Z ponad 100 partnerami handlowymi współpracuje od ponad 10 lat, a z kilkudziesięcioma od początku powstania sieci. Współpraca przynosi obustronne korzyści – pozwala na wspólny rozwój i ciągłe podnoszenie jakości. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. W tym roku kampania odbywa się pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, a jej gwiazdą jest Daniel Olbrychski.
Popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, w tym m.in trzykrotny tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu „Reader’s Digest”. Biedronka znalazła się również na podium rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2012, przygotowanego przez redakcję „Rzeczpospolitej” i firmę Acropolis, zajmując trzecią pozycję. Według tego rankingu wartość marki Biedronka wzrosła w ub. roku aż o 61 proc.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Już 10 mln klientów zyskuje więcej z kartą Moja Biedronka
18.02.2021
Informacje korporacyjne
Społeczność Biedronki na LinkedIn szybko rośnie
02.02.2021
Informacje korporacyjne
Codziennie zyskuj więcej z kartą Moja Biedronka
01.02.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause