Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka podwójną Supermarką!

05.04.2013

Marka Biedronka została w tym roku podwójnym laureatem Superbrands. Już po raz czwarty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands w kategorii Zakupy, przyznawaną najsilniejszym wizerunkowo brandom i znalazła się także w gronie przyznanego po raz pierwszy tytułu dla marek stworzonych w Polsce Superbrands Created in Poland.

W tegorocznej VII edycji programu Superbrands na liście marek przedstawionych do oceny znalazło się blisko 1900 brandów konsumenckich w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. Składał się on z badania konsumenckiego, przeprowadzonego we wrześniu 2012 roku na próbie 15 000 respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek. W 2013 roku po raz pierwszy postanowiono oddzielnie wyróżnić marki stworzone w Polsce, nadając im tytuł Superbrands Created in Poland. Na potrzeby nowej inicjatywy za polskie uznano te marki, które zostały stworzone w Polsce – bez względu na kapitał obecnego właściciela, nazwę, czy miejsce produkcji. Następnie, w oparciu o badanie konsumenckie, wyróżniono te spośród polskich marek, które otrzymały najwyższe noty. Kryteriami branymi pod uwagę w badaniu były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia.
- Szczególnie cenimy nagrody przyznawane przez Klientów. Tak jest w przypadku Suberbrands, gdzie obok ekspertów wypowiadają się konsumenci. Ich satysfakcję i uznanie wyrażają również liczby. Każdego dnia 3,5 mln Klientów odwiedza Biedronkę, zaś w ubiegłym roku odnotowaliśmy ponad miliard odwiedzin. Według badań ponad 73 proc. Polaków dokonuje zakupów w Biedronce każdego miesiąca, zaś znajomość marki deklaruje ponad 98 proc. z nich. Takie wyniki są najlepszym dowodem zaufania, jakim obdarzyli nas Klienci. To dla nas ogromna wartość i wielka odpowiedzialność – mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.
Polskość, obok wysokiej jakości oraz niskich cen, jest jednym z fundamentów, na których opiera się siła marki Biedronka. U podstaw filozofii firmy leży przekonanie o wartości trwałych, długoterminowych relacji z polskimi partnerami. To dlatego Biedronka na stałe nawiązała współpracę z ponad 500 producentami. Z ponad 100 partnerami handlowymi współpracuje od ponad 10 lat, a z kilkudziesięcioma od początku powstania sieci. Współpraca przynosi obustronne korzyści – pozwala na wspólny rozwój i ciągłe podnoszenie jakości. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. W tym roku kampania odbywa się pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, a jej gwiazdą jest Daniel Olbrychski.
Popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, w tym m.in trzykrotny tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu „Reader’s Digest”. Biedronka znalazła się również na podium rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2012, przygotowanego przez redakcję „Rzeczpospolitej” i firmę Acropolis, zajmując trzecią pozycję. Według tego rankingu wartość marki Biedronka wzrosła w ub. roku aż o 61 proc.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause