strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka podwójną Supermarką!

05.04.2013

Marka Biedronka została w tym roku podwójnym laureatem Superbrands. Już po raz czwarty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands w kategorii Zakupy, przyznawaną najsilniejszym wizerunkowo brandom i znalazła się także w gronie przyznanego po raz pierwszy tytułu dla marek stworzonych w Polsce Superbrands Created in Poland.

W tegorocznej VII edycji programu Superbrands na liście marek przedstawionych do oceny znalazło się blisko 1900 brandów konsumenckich w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. Składał się on z badania konsumenckiego, przeprowadzonego we wrześniu 2012 roku na próbie 15 000 respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek. W 2013 roku po raz pierwszy postanowiono oddzielnie wyróżnić marki stworzone w Polsce, nadając im tytuł Superbrands Created in Poland. Na potrzeby nowej inicjatywy za polskie uznano te marki, które zostały stworzone w Polsce – bez względu na kapitał obecnego właściciela, nazwę, czy miejsce produkcji. Następnie, w oparciu o badanie konsumenckie, wyróżniono te spośród polskich marek, które otrzymały najwyższe noty. Kryteriami branymi pod uwagę w badaniu były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia.
- Szczególnie cenimy nagrody przyznawane przez Klientów. Tak jest w przypadku Suberbrands, gdzie obok ekspertów wypowiadają się konsumenci. Ich satysfakcję i uznanie wyrażają również liczby. Każdego dnia 3,5 mln Klientów odwiedza Biedronkę, zaś w ubiegłym roku odnotowaliśmy ponad miliard odwiedzin. Według badań ponad 73 proc. Polaków dokonuje zakupów w Biedronce każdego miesiąca, zaś znajomość marki deklaruje ponad 98 proc. z nich. Takie wyniki są najlepszym dowodem zaufania, jakim obdarzyli nas Klienci. To dla nas ogromna wartość i wielka odpowiedzialność – mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.
Polskość, obok wysokiej jakości oraz niskich cen, jest jednym z fundamentów, na których opiera się siła marki Biedronka. U podstaw filozofii firmy leży przekonanie o wartości trwałych, długoterminowych relacji z polskimi partnerami. To dlatego Biedronka na stałe nawiązała współpracę z ponad 500 producentami. Z ponad 100 partnerami handlowymi współpracuje od ponad 10 lat, a z kilkudziesięcioma od początku powstania sieci. Współpraca przynosi obustronne korzyści – pozwala na wspólny rozwój i ciągłe podnoszenie jakości. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. W tym roku kampania odbywa się pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, a jej gwiazdą jest Daniel Olbrychski.
Popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, w tym m.in trzykrotny tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu „Reader’s Digest”. Biedronka znalazła się również na podium rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2012, przygotowanego przez redakcję „Rzeczpospolitej” i firmę Acropolis, zajmując trzecią pozycję. Według tego rankingu wartość marki Biedronka wzrosła w ub. roku aż o 61 proc.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause