Pieluszki Dada Premium Maxi i Newborn, dostępne jedynie w sieci sklepów Biedronka, zostały wyróżnione w konkursie “HIT Mamo to ja 2012 – Najlepsze dla dziecka”, zorganizowanym przez magazyn “Mamo, to ja”.
Konkurs miał na celu wytypowanie najlepszych artykułów dziecięcych w 18 kategoriach. W tegorocznej edycji konkursu w kategorii „Najlepsze pieluszki”, jury doceniło pieluszki Dada Premium Maxi i Newborn. „Mamo, to ja” jest jednym z najpopularniejszych magazynów dla rodziców w Polsce. Od 16 lat doradza rodzicom w dziedzinie ciąży, porodu, pielęgnacji, żywienia i wychowania małego dziecka.
- Artykuły dostępne w sklepach Biedronka spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Wprowadzając nowe produkty do oferty współpracujemy z uznanymi instytucjami certyfikującymi. W przypadku pieluszek Dada jest to Instytut Matki i Dziecka, który opiniuje również tekstylia dla dzieci oferowane w naszych sklepach. Nagroda magazynu „Mamo to ja” jest dla nas dodatkowym potwierdzeniem jakości tego produktu i wyrazem zaufania ze strony Mam – mówi Alicja Koleśnik, Dyrektor Działu Zakupów, Członek Zarządu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka.
Pieluszki Dada Premium dostępne są w ofercie sieci Biedronka od 2011 roku, zaś w ubiegłym roku ich linia została rozszerzona o rozmiar dla najmłodszych – Newborn. Wszystkie pieluszki w ofercie Dada są przewiewnie i wykonane z miękkich materiałów z dodatkiem naturalnego ekstraktu z aloesu, zapewniających najwyższą ochronę delikatnej skóry dziecka. Pieluszki Dada posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
W ubiegłym roku pieluszki jednorazowe Dada zostały wyróżnione w konkursie “Najlepszy produkt 2011” magazynu “Dziecko”, w kategorii “Najlepsze pieluchy”.
Laureatów plebiscytu wyłonili sami czytelnicy pisma. Biedronka czterokrotnie otrzymała także tytuł Superbrands Polska, oraz tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany przez magazyn Reader’s Digest. Jest także liderem i czterokrotnym laureatem Godła Jakości Obsługi. Celem programu, w którym bierze udział kilka milionów konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm oraz instytucji i wynikającego z niej poziomu satysfakcji klientów.