strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka gwiazdą jakości obsługi

10.04.2013

Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, poziom satysfakcji konsumentów w Polsce z roku na rok rośnie, a rodzime firmy przykładają coraz większą wagę do kwestii jakości obsługi. Wśród liderów jakości na polskim rynku niezmiennie znajduje się sieć Biedronka. Już po raz piąty sieć została wyróżniona tytułem Gwiazda Jakości Obsługi, zajmując pierwsze miejsce w kategorii „supermarkety”.

Jest to wyróżnienie przyznawane w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od sześciu lat bada jakość obsługi w polskich firmach oraz wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. Na podstawie opinii zebranych wśród ok. 3,5 mln użytkowników zarejestrowanych na portalu www.jakoscobslugi.pl oraz za pośrednictwem portali społecznościowych, każdego roku nagradzanych jest 100 firm, którym konsumenci przyznali najwyższe noty w obszarze jakości obsługi.
- Wysoka jakość obsługi jest jednym z filarów strategii sieci Biedronka, na którą składają się także niskie ceny, wysoka jakość produktów oraz bliskość sklepów. Te atuty pozwoliły nam zaskarbić sobie zaufanie 73 proc. Polaków, którzy regularnie robią zakupy w sklepach Biedronka. W ubiegłym roku nasze sklepy odnotowały ponad miliard odwiedzin. Kolejna Gwiazda Jakości Obsługi jest dla nas bardzo cennym wyróżnieniem, potwierdzającym, że nasze działania w obszarze jakości są zauważane i doceniane przez klientów – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci Biedronka.
Utrzymaniu najwyższych standardów obsługi w sieci Biedronka służą mi.in. specjalne szkolenia dla pracowników. W sklepach Biedronka realizowany jest także program regularnych audytów tzw. Tajemniczych Klientów. Ten program pozwala nie tylko na ocenę postawy wobec klientów i jej doskonalenie, ale i umożliwia premiowanie personelu sklepów Biedronka z najlepszą obsługą. Na bieżąco monitorowane są także potrzeby klientów poprzez Biuro Obsługi Klienta dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z badań firmy PRM przeprowadzonych w 2012 r. wynika, że sieć Biedronka jest, zdaniem klientów, najbliższa ideałowi sklepu spośród największych sieci handlowych w Polsce.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause