strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

W ofercie Biedronki eleganckie sukienki zaprojektowane przez młodych polskich projektantów

12.12.2013

Już od 16 grudnia w sieci sklepów Biedronka będą dostępne sukienki i tuniki wieczorowe, zaprojektowane przez studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Projekty zrealizowane zostały w ramach konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“. Jest to propozycja sieci Biedronka na święta i karnawał.

Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ to wspólna inicjatywa sieci sklepów Biedronka i Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Projekty realizowane były w Katedrze Ubioru na Wydziale Tkaniny i Ubioru. Nagrodzone projekty zostały wprowadzone do produkcji, a ich efekt będzie można oglądać i kupić w sieci sklepów Biedronka od 16 grudnia.
Wybrane projekty są zarówno eleganckie, jak i wygodne. Łączą oryginalność z najnowszymi trendami w modzie, a także jakość z dostępnością i atrakcyjną ceną, czyli cechami charakterystycznymi dla całej oferty sieci sklepów Biedronka. Dodatkowym atutem są gustowne pudełka, w które zapakowane są kreacje. Produkt może zatem być także pięknym prezentem świątecznym.
- W związku ze zbliżającym się okresem karnawałowym zaproponowaliśmy młodym, zdolnym projektantom zaprojektowanie wieczorowych strojów dla kobiet. Chcieliśmy, by nasze Klientki, za niewielką cenę, poczuły się wyjątkowo w kreacjach przygotowanych przez projektantów, mających już pierwsze osiągnięcia w branży odzieżowej – mówi Alicja Koleśnik, Dyrektor Działu Zakupów, Członek Zarządu Jeronimo Martins Polska S.A.
W konkursie ze 150 prac wyłonione zostały cztery, przygotowane przez:
  • Marię Iwaniszewską (I miejsce w kategorii: tunika),
  • Damiana Koniecznego (II miejsce w kategorii: tunika),
  • Darię Krawczyk (I miejsce w kategorii: sukienka),
  • Joannę Filipską (II miejsce w kategorii: sukienka).
- Swój projekt kieruję do Pań, które lubią rzeczy zarówno atrakcyjne w formie, jak i uniwersalne oraz praktyczne. Starałam się, aby stworzona przeze mnie sukienka nie była produktem na jeden, sylwestrowy lub karnawałowy wieczór. Projekt stworzyłam tak, aby był uniwersalny pod względem wieku odbiorczyń i zgodny z aktualną modą, stąd oryginalne cięcia i marszczenia. Moim celem było, aby kobiety noszące zaprojektowaną przeze mnie tunikę czuły się wyjątkowo i swobodnie – mówi Daria Krawczyk, zwyciężczyni w kategorii „tunika”.
Sukienki i tuniki będą dostępne tylko w sklepach sieci Biedronka od 16 do 28 grudnia, w rozmiarach S-XL (projekty Joanny Filipskiej, Marii Iwaniszewskiej i Damiana Koniecznego) oraz M-XL (projekt Darii Krawczyk), wszystkie w cenie 69,90 zł.
- Konkurs dał możliwość połączenia sztuki, jaką jest projektowanie odzieży, z biznesem. Połączenie to daje podstawy zapewniające rozwój i doskonalenie produktów. To wyjście naprzeciw potrzebom klientów, zapewnienie atrakcyjnego towaru dla biznesu i możliwość realizacji dla designu – mówi dr hab. Dorota Sak, prof. ASP, kierownik Katedry Ubioru Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause