strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Imprezowe kreacje od młodych projektantów w specjalnej cenie

27.01.2014

Nie tylko z okazji trwającego karnawału, ale także na każdą szczególną okazję, sieć sklepów Biedronka oferuje oryginalne sukienki i tuniki. Kreacje, których premiera odbyła 16 grudnia 2013 roku, zostały zaprojektowane przez studentów Akademi

- Sukienki i tuniki, które oferowaliśmy w okresie świątecznym, cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem naszych klientek. Świadczą o tym nie tylko wysokie wyniki sprzedaży, ale i szybkość, z jaką znikały z naszych ekspozycji - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A. - Zadbaliśmy o to, aby te oryginalne produkty ponownie pojawiły się w okresie karnawału wśród naszego asortymentu. Spełniamy tym samym oczekiwania naszych klientów, a także wychodząc naprzeciw ich potrzebom - nieco obniżamy ich cenę.
Sukienki i tuniki są dostępne już od 20 stycznia, tylko w sklepach sieci Biedronka, w rozmiarach S-XL (projekty Joanny Filipskiej, Marii Iwaniszewskiej i Damiana Koniecznego) oraz M-XL (projekt Darii Krawczyk) w specjalnej cenie 59,90 zł.
* Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ to wspólna inicjatywa sieci sklepów Biedronka i Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Projekty realizowane były w Katedrze Ubioru na Wydziale Tkaniny i Ubioru. Spośród 150 prac wyłoniono cztery projekty, przygotowane przez Marię Iwaniszewską, Damiana Koniecznego, Darię Krawczyk, Joannę Filipską. Celem konkursu było wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej, w oparciu o konfrontację z potrzebami rynku oraz wzbogacenie oferty sieci sklepów Biedronka o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientek.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause