Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Nowa odsłona oferty polskich produktów w Biedronce

20.02.2014

Biedronka, wraz z partnerami handlowymi, realizuje kolejną kampanię podkreślającą walory polskich produktów. „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” – to hasło dziewiątej edycji kampanii promującej polskie produkty. Tradycyjnie, najważniejszym elementem akcji jest folder prezentujący strategicznych partnerów sieci i ich produkty. Niektórzy z producentów wystąpili również w reklamach telewizyjnych.

Długoterminowa współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty, jako podstawa oferty, to strategiczne założenia obowiązujące od początku istnienia sieci. Dzięki temu obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. W przypadku wielu kategorii produktów, odsetek ten jest znacznie wyższy, np. dla wędlin, mięsa i pieczywa wynosi blisko 100%. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z Biedronką, są realizowane już od 9 lat. Tegoroczna akcja rozpoczyna się 20 lutego.
Hasło „Swoje chwalimy” podkreśla dumę z jakości polskich produktów osiągniętą wspólnie z partnerami handlowymi. Materiały wykorzystywane w kampanii, podkreślają, że wspólny rozwój Biedronki i jej dostawców  opiera się na takich działaniach, jak: poszukiwanie nowych rozwiązań, wdrażanie technologii, komponowanie receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferty. Druga część sloganu „Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” podkreśla satysfakcję z faktu, że aż 90% produktów spożywczych dostępnych
w sklepach pochodzi od polskich producentów. Gwarantują oni nie tylko wysoką jakość, ale i doskonały, tradycyjny polski smak, tak lubiany i ceniony przez Polaków.
„Chcemy po raz kolejny pochwalić się naszymi produktami, będącymi efektem wieloletniej współpracy z najlepszymi polskimi dostawcami. Spełniając najwyższe wymagania naszych klientów, jednocześnie wspieramy polskie firmy. Dzielimy z nimi te same wartości związane z jakością, rzetelnością i tradycją polskiego smaku. Razem zapewniamy najwyższą jakość naszej oferty” – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Wyjątkowy folder przedstawia nie tylko produkty ze stałego asortymentu sieci, ale również sylwetki partnerów handlowych, którzy zgodnie podkreślają, że współpraca z Biedronką stała się motorem napędowym rozwoju ich firm. Dzięki niej mogą inwestować w nowe rozwiązania technologiczne, linie produkcyjne oraz doskonalić ofertę asortymentową, zapewniając tym samym coraz lepszą jakość oferowanych produktów. Dla wielu współpraca z Biedronką wiązała się z rozbudową zakładów produkcyjnych, a tym samym ze stworzeniem wielu nowych miejsc pracy.
Wśród prezentowanych produktów znalazły się przede wszystkim produkty świeże takie jak: owoce i warzywa, mięso, ryby oraz nabiał. Pochodzą one z najlepszych gospodarstw, które zapewniają wysoką jakość, opartą o tradycyjne, odpowiadające polskim gustom receptury. Długoterminowe partnerstwa z polskimi producentami pozwoliły również na rozwinięcie oferty artykułów przemysłowych, w tym   innowacyjnych produktów higienicznych i kosmetycznych, także obecnych w folderze.
Materiały komunikujące kampanię „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie ogólnopolskiej oraz na dedykowanej stronie internetowej http://swojechwalimy.biedronka.pl/. Spoty reklamowe ukażą się w telewizji i w kinach. Kampania będzie obecna również w radiu. Kampania potrwa przez dwa tygodnie i zakończy się na początku marca.
Od ponad 18 lat działalności w Polsce priorytetem dla Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, pozostaje oferowanie najwyższej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sklepy odwiedza każdego dnia ponad 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu od początku powstania sieci.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause