strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Nowa odsłona oferty polskich produktów w Biedronce

20.02.2014

Biedronka, wraz z partnerami handlowymi, realizuje kolejną kampanię podkreślającą walory polskich produktów. „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” – to hasło dziewiątej edycji kampanii promującej polskie produkty. Tradycyjnie, najważniejszym elementem akcji jest folder prezentujący strategicznych partnerów sieci i ich produkty. Niektórzy z producentów wystąpili również w reklamach telewizyjnych.

Długoterminowa współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty, jako podstawa oferty, to strategiczne założenia obowiązujące od początku istnienia sieci. Dzięki temu obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. W przypadku wielu kategorii produktów, odsetek ten jest znacznie wyższy, np. dla wędlin, mięsa i pieczywa wynosi blisko 100%. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z Biedronką, są realizowane już od 9 lat. Tegoroczna akcja rozpoczyna się 20 lutego.
Hasło „Swoje chwalimy” podkreśla dumę z jakości polskich produktów osiągniętą wspólnie z partnerami handlowymi. Materiały wykorzystywane w kampanii, podkreślają, że wspólny rozwój Biedronki i jej dostawców  opiera się na takich działaniach, jak: poszukiwanie nowych rozwiązań, wdrażanie technologii, komponowanie receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferty. Druga część sloganu „Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” podkreśla satysfakcję z faktu, że aż 90% produktów spożywczych dostępnych
w sklepach pochodzi od polskich producentów. Gwarantują oni nie tylko wysoką jakość, ale i doskonały, tradycyjny polski smak, tak lubiany i ceniony przez Polaków.
„Chcemy po raz kolejny pochwalić się naszymi produktami, będącymi efektem wieloletniej współpracy z najlepszymi polskimi dostawcami. Spełniając najwyższe wymagania naszych klientów, jednocześnie wspieramy polskie firmy. Dzielimy z nimi te same wartości związane z jakością, rzetelnością i tradycją polskiego smaku. Razem zapewniamy najwyższą jakość naszej oferty” – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Wyjątkowy folder przedstawia nie tylko produkty ze stałego asortymentu sieci, ale również sylwetki partnerów handlowych, którzy zgodnie podkreślają, że współpraca z Biedronką stała się motorem napędowym rozwoju ich firm. Dzięki niej mogą inwestować w nowe rozwiązania technologiczne, linie produkcyjne oraz doskonalić ofertę asortymentową, zapewniając tym samym coraz lepszą jakość oferowanych produktów. Dla wielu współpraca z Biedronką wiązała się z rozbudową zakładów produkcyjnych, a tym samym ze stworzeniem wielu nowych miejsc pracy.
Wśród prezentowanych produktów znalazły się przede wszystkim produkty świeże takie jak: owoce i warzywa, mięso, ryby oraz nabiał. Pochodzą one z najlepszych gospodarstw, które zapewniają wysoką jakość, opartą o tradycyjne, odpowiadające polskim gustom receptury. Długoterminowe partnerstwa z polskimi producentami pozwoliły również na rozwinięcie oferty artykułów przemysłowych, w tym   innowacyjnych produktów higienicznych i kosmetycznych, także obecnych w folderze.
Materiały komunikujące kampanię „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie ogólnopolskiej oraz na dedykowanej stronie internetowej http://swojechwalimy.biedronka.pl/. Spoty reklamowe ukażą się w telewizji i w kinach. Kampania będzie obecna również w radiu. Kampania potrwa przez dwa tygodnie i zakończy się na początku marca.
Od ponad 18 lat działalności w Polsce priorytetem dla Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, pozostaje oferowanie najwyższej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sklepy odwiedza każdego dnia ponad 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu od początku powstania sieci.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause