Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka „Detalistą roku 2013”

18.03.2014

Sieć sklepów Biedronka została wyróżniona w rankingu „Detaliści roku 2013”, organizowanym po raz pierwszy przez firmę badawczą TNS Polska. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie badania konsumenckiego Shopper DNA oraz rankingu przedstawicieli firm producenckich współpracujących z detalistami.

Biedronka zdobyła nagrodę w kategorii dyskonty. Nagrody „Detaliści roku 2013” były przyznawane w czterech kategoriach: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, a także małe, średnie i duże sklepy spożywcze (niesieciowe).
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 14 marca br. w Warszawie. Statuetkę w kategorii dyskonty dla sieci sklepów Biedronka, odebrał Tomasz Domański, senior marketing manager w Jeronimo Martins Polska S.A.
Ranking „Detaliści roku 2013” został stworzony na podstawie wyników dwóch badań przeprowadzonych przez TNS Polska, odzwierciedlających opinie konsumentów
i przedstawicieli producentów branży FMCG. Ogólnopolskie badanie „Shopper DNA” zostało zrealizowane wśród 1000 klientów, którzy oceniali sieci detaliczne, w których regularnie przeprowadzają zakupy. Natomiast respondentami drugiego badania były osoby zawodowo związane z różnymi obszarami shopper marketingu, współpracujące z detalistami w zakresie pracy nad strategią dla kategorii i marek w punkcie sprzedaży.
Działania sieci Biedronka nie tylko zyskują wysokie oceny ekspertów – cieszą się przede wszystkim dużym zaufaniem klientów. Ponad 76 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w Biedronce, a dla 49 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów. Biedronka jest wielokrotnym laureatem różnych nagród, zarówno branżowych, jak i przyznawanych przez klientów. Sieć zdobyła m.in. sześciokrotnie tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Jest to wyróżnienie przyznawane w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od siedmiu lat bada jakość obsługi w polskich firmach oraz wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. W ubiegłym roku sieć sklepów Biedronka została również liderem w kategorii Sklep Spożywczy – uzyskując Złote Godło Marki Godnej Zaufania 2013
i tytuł Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku wśród sklepów spożywczych – w ramach badań konsumenckich European Trusted Brands.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause