strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka „Detalistą roku 2013”

18.03.2014

Sieć sklepów Biedronka została wyróżniona w rankingu „Detaliści roku 2013”, organizowanym po raz pierwszy przez firmę badawczą TNS Polska. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie badania konsumenckiego Shopper DNA oraz rankingu przedstawicieli firm producenckich współpracujących z detalistami.

Biedronka zdobyła nagrodę w kategorii dyskonty. Nagrody „Detaliści roku 2013” były przyznawane w czterech kategoriach: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, a także małe, średnie i duże sklepy spożywcze (niesieciowe).
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 14 marca br. w Warszawie. Statuetkę w kategorii dyskonty dla sieci sklepów Biedronka, odebrał Tomasz Domański, senior marketing manager w Jeronimo Martins Polska S.A.
Ranking „Detaliści roku 2013” został stworzony na podstawie wyników dwóch badań przeprowadzonych przez TNS Polska, odzwierciedlających opinie konsumentów
i przedstawicieli producentów branży FMCG. Ogólnopolskie badanie „Shopper DNA” zostało zrealizowane wśród 1000 klientów, którzy oceniali sieci detaliczne, w których regularnie przeprowadzają zakupy. Natomiast respondentami drugiego badania były osoby zawodowo związane z różnymi obszarami shopper marketingu, współpracujące z detalistami w zakresie pracy nad strategią dla kategorii i marek w punkcie sprzedaży.
Działania sieci Biedronka nie tylko zyskują wysokie oceny ekspertów – cieszą się przede wszystkim dużym zaufaniem klientów. Ponad 76 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w Biedronce, a dla 49 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów. Biedronka jest wielokrotnym laureatem różnych nagród, zarówno branżowych, jak i przyznawanych przez klientów. Sieć zdobyła m.in. sześciokrotnie tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Jest to wyróżnienie przyznawane w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od siedmiu lat bada jakość obsługi w polskich firmach oraz wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. W ubiegłym roku sieć sklepów Biedronka została również liderem w kategorii Sklep Spożywczy – uzyskując Złote Godło Marki Godnej Zaufania 2013
i tytuł Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku wśród sklepów spożywczych – w ramach badań konsumenckich European Trusted Brands.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause