strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka „Detalistą roku 2013”

18.03.2014

Sieć sklepów Biedronka została wyróżniona w rankingu „Detaliści roku 2013”, organizowanym po raz pierwszy przez firmę badawczą TNS Polska. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie badania konsumenckiego Shopper DNA oraz rankingu przedstawicieli firm producenckich współpracujących z detalistami.

Biedronka zdobyła nagrodę w kategorii dyskonty. Nagrody „Detaliści roku 2013” były przyznawane w czterech kategoriach: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, a także małe, średnie i duże sklepy spożywcze (niesieciowe).
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 14 marca br. w Warszawie. Statuetkę w kategorii dyskonty dla sieci sklepów Biedronka, odebrał Tomasz Domański, senior marketing manager w Jeronimo Martins Polska S.A.
Ranking „Detaliści roku 2013” został stworzony na podstawie wyników dwóch badań przeprowadzonych przez TNS Polska, odzwierciedlających opinie konsumentów
i przedstawicieli producentów branży FMCG. Ogólnopolskie badanie „Shopper DNA” zostało zrealizowane wśród 1000 klientów, którzy oceniali sieci detaliczne, w których regularnie przeprowadzają zakupy. Natomiast respondentami drugiego badania były osoby zawodowo związane z różnymi obszarami shopper marketingu, współpracujące z detalistami w zakresie pracy nad strategią dla kategorii i marek w punkcie sprzedaży.
Działania sieci Biedronka nie tylko zyskują wysokie oceny ekspertów – cieszą się przede wszystkim dużym zaufaniem klientów. Ponad 76 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w Biedronce, a dla 49 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów. Biedronka jest wielokrotnym laureatem różnych nagród, zarówno branżowych, jak i przyznawanych przez klientów. Sieć zdobyła m.in. sześciokrotnie tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Jest to wyróżnienie przyznawane w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od siedmiu lat bada jakość obsługi w polskich firmach oraz wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. W ubiegłym roku sieć sklepów Biedronka została również liderem w kategorii Sklep Spożywczy – uzyskując Złote Godło Marki Godnej Zaufania 2013
i tytuł Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku wśród sklepów spożywczych – w ramach badań konsumenckich European Trusted Brands.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Informacje korporacyjne
Bliskość kluczem do sukcesu Biedronki w 2020 roku
04.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause