Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Nowa odsłona strony internetowej Biedronki

10.04.2014

Właśnie ruszyła nowa wersja oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka. Oprócz zmienionego wyglądu, serwis www.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, m.in. takie jak: podpowiedź lokalizacji najbliższego sklepu oraz możliwość tworzenia list zakupów. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze  dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl do potrzeb klientów - zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych, jak i urządzenia, z którego korzystają.
Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.
Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.
Serwis www.biedronka.pl dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.
Odpowiednio dostosowany layout strony umożliwia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.
Za przygotowanie i rozwój nowej wersji oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka, na zlecenie Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialna jest agencja komunikacji zintegrowanej Isobar Poland.
Każdego miesiąca stronę www.biedronka.pl odwiedza 1,6 mln użytkowników. Jest ona jednym z najbardziej popularnych serwisów firmowych używanych przez klientów. Stanowi nie tylko źródło informacji o działalności firmy, ale jest zarazem „przewodnikiem“ po aktualnej ofercie sieci.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause