strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Nowa odsłona strony internetowej Biedronki

10.04.2014

Właśnie ruszyła nowa wersja oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka. Oprócz zmienionego wyglądu, serwis www.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, m.in. takie jak: podpowiedź lokalizacji najbliższego sklepu oraz możliwość tworzenia list zakupów. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze  dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl do potrzeb klientów - zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych, jak i urządzenia, z którego korzystają.
Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.
Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.
Serwis www.biedronka.pl dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.
Odpowiednio dostosowany layout strony umożliwia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.
Za przygotowanie i rozwój nowej wersji oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka, na zlecenie Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialna jest agencja komunikacji zintegrowanej Isobar Poland.
Każdego miesiąca stronę www.biedronka.pl odwiedza 1,6 mln użytkowników. Jest ona jednym z najbardziej popularnych serwisów firmowych używanych przez klientów. Stanowi nie tylko źródło informacji o działalności firmy, ale jest zarazem „przewodnikiem“ po aktualnej ofercie sieci.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause