Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Wyniki konkursu misyjnego – Biedronka wspiera Dzieło Pomocy „Ad Gentes”

24.04.2014

Zakończyła się 13. edycja Ogólnopolskiego Konkursu Misyjnego „Mój szkolny kolega z misji” organizowanego przez Dzieło Pomocy „Ad Gentes” Komisji Episkopatu Polski ds. Misji. W ramach Konkursu zebrano ponad 32 tys. zł na budowę przedszkola w Kolwezi w Demokratycznej Republice Konga. Po raz kolejny partnerem Konkursu jest sieć sklepów Biedronka.

Celem Konkursu jest kształtowanie wrażliwości polskich dzieci i młodzieży na los ich rówieśników w krajach misyjnych. Udział w Konkursie ma być gestem solidarności
i jedności z potrzebującymi.
– Konkurs propaguje uniwersalne wartości, takie jak: bezinteresowna pomoc, współczucie, szacunek - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A. – Rozwija także talenty młodych ludzi, którzy zgłaszają prace w kategoriach: plastycznej, literackiej, informatycznej, muzycznej, charytatywnej czy w postaci gotowych scenariuszy lekcyjnych – dodaje Anetta Jaworska-Rutkowska.
W tegorocznej edycji udział wzięło 458 szkół podstawowych i gimnazjalnych z całego kraju. Uczniami opiekowało się 886 nauczycieli, którzy przygotowali uczestników
do Konkursu oraz powołali szkolne komisje kwalifikacyjne. Wyłoniono 45 finalistów (w pięciu kategoriach na trzech etapach edukacyjnych). Tematykę Konkursu wyznaczała wypowiedź papieża Franciszka: „Kto wierzy, nigdy nie jest sam” (encyklika „Fidei lumen” nr 39).
– Jestem pod wrażeniem inwencji twórczej uczestników Konkursu oraz ich znajomości problematyki misyjnej - powiedział ks. dr Zbigniew Sobolewski, przewodniczący jury Konkursu – Uczestnicy kategorii charytatywnej angażowali swoje środowiska, organizując imprezy szkolne i parafialne. Dzięki nim wiele innych osób dowiedziało się o tym, czym są misje i z jakimi problemami borykają się misjonarze – dodaje ks. dr Zbigniew Sobolewski.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause