strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny kibicuje dzieciom z domów dziecka podczas Mistrzostw Polski w piłce nożnej

25.04.2014

400 zawodników z całej Polski weźmie udział w V Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, które odbędą się 26 kwietnia, na boisku Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ulicy Obrońców Tobruku 40, w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Od 2011 roku partnerem imprezy jest sieć sklepów Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Wstęp na mecze jest wolny.

W tegorocznych Mistrzostwach Polski weźmie udział 40 drużyn z całej Polski. Na zawodników, oprócz sportowej rywalizacji, czekać będą atrakcje, m.in. konkursy z nagrodami, stoisko ze słodyczami oraz loteria. Zespół, który zwycięży, będzie reprezentował Polskę na drugich  Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka, które odbędą się w dniach 26 i 27 lipca w Warszawie. Jak potwierdzają organizatorzy,  wezmą w nich udział reprezentacje 30 krajów, m.in. Słowacji, Kenii, Republiki Południowej Afryki, Argentyny czy Tajlandii. Informacje na temat przygotowań do Mistrzostw można znaleźć na stronie www.nadziejanamundial.pl.
- Celem organizacji Mistrzostw jest wzmocnienie w podopiecznych domów dziecka wiary w działania według własnych pragnień, idei i potrzeb. Start w turnieju daje dzieciom unikatową szansę nie tylko zrealizowania najskrytszych marzeń, ale także możliwość lepszego startu w dorosłe życie. Stwarza również niepowtarzalną możliwość rozwoju i kształtowanie osobowości oraz budowanie wartościowych postaw u młodych ludzi – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.
Pierwsze Mistrzostwa Polski, które odbyły się w 2010 roku w ramach projektu „Nadzieja na Euro”, przerosły oczekiwania organizatorów – zaproszono zawodników z 25 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego kraju. Zawody zmotywowały uczestników do dalszych treningów. W wyniku dużego zainteresowania, w kolejnych latach, formuła została rozszerzona o drużyny z całego świata. Łącznie w rozgrywkach udział wzięło ponad 1500 zawodników. Od 2013 roku Mistrzostwa Polski oraz Świata są organizowane w ramach akcji „Nadzieja na Mundial“.
Od 2011 roku działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” wspiera sieć sklepów Biedronka, która oprócz pomocy finansowej, podczas trwania imprez zapewnia napoje i drobne przekąski dla zawodników. Sieć funduje także szereg nagród m.in. sprzęt elektroniczny.
Sieć sklepów Biedronka od początku swojej działalności w Polsce troszczy się o rozwój najmłodszych. Jest zaangażowana m.in. w obchody Dnia Chorego, Mikołajek, realizację rodzinnych festynów z okazji Dnia Dziecka, organizowanych przez Caritas w Polsce. Sieć prowadzi też własne akcje charytatywne, w tym m.in. kampanię promującą darowizny na rzecz najmłodszych w ramach przekazania 1 proc. podatku oraz zbiórki żywności – wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas. Wspólnie z Fundacja Faktu stworzyła program „Codziennie bądźmy razem” wspomagający rehabilitację chorych dzieci. Biedronka wspiera także akcję „Reklama dzieciom" w TVP oraz bloki mikołajkowe w Telewizji Polsat, z których dochód przekazywany jest na leczenie i rehabilitację najmłodszych. W ramach programu wsparcia dzieci niepełnosprawnych swoich pracowników, sieć Biedronka obejmuję opieką rodziny, organizując turnusy rehabilitacyjne i kolonie specjalistyczne dla dzieci z różnymi dysfunkcjami fizycznymi czy psychicznymi.
W 2010 r. sieć została Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, traktując wsparcie Narodowej Reprezentacji jako element szerszego projektu społecznego. Sieć Biedronka była organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe”, prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jeszcze więcej gazet lokalnych w sklepach sieci Biedronka
20.04.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause