strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka i Kompania Piwowarska zapraszają do ekologicznych zbiórek

06.05.2014

9 i 10 maja sieć sklepów Biedronka i Kompania Piwowarska po raz trzeci zapraszają do wzięcia udziału w ogólnopolskiej akcji ekologicznej „Zgrani z naturą”. W tym roku okazją do zbierania surowców wtórnych będą obchody „Dnia bez śmiecenia”. Podczas ubiegłorocznej edycji, przeprowadzonej w 12 polskich miastach, udało się zgromadzić ponad 7,5 tony surowców wtórnych.

W najbliższy piątek i sobotę każdy, kto w godzinach od 10.00 do 18.00 przyniesie minimum 5 szklanych lub aluminiowych opakowań do wybranych sklepów Biedronka, dostanie w zamian sadzonkę goździków. Otrzyma także informacje, w jaki sposób prawidłowo segregować odpady. W akcji biorą udział placówki w Koszalinie, Pruszczu Gdańskim, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Białymstoku, Wrocławiu, Tychach, Kielcach, Krakowie, Lublinie i Pabianicach.
- Po raz kolejny zaangażowaliśmy się w akcję zbiórek surowców wtórnych, gdyż mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa edukacja i promowanie proekologicznego zachowania. Poprzez organizację akcji „Zgrani z naturą”, staramy się przekonać naszych klientów, że dzięki segregacji odpadów, ograniczaniu zużycia wody i prądu czy korzystaniu z wielorazowych toreb mogą oni pozytywnie wpływać na środowisko naturalne – mówi Sylwia Krzyżycka, Dyrektor Działu Kontroli Jakości i Ochrony Środowiska Jeronimo Martins Polska S.A.
Podczas dwóch poprzednich edycji, udało się zebrać łącznie 17 tysięcy kilogramów szkła i prawie 600 kilogramów aluminium. Każdorazowo w akcji udział brało kilka tysięcy osób, którym rozdano prawie 18 tysięcy toreb „eco”. W 2013 roku najwięcej szkła zebrali mieszkańcy Białegostoku, a aluminium – mieszkańcy Płocka.       
- Od ponad siedmiu lat prowadzimy w Kompanii Piwowarskiej program edukacji ekologicznej „Zgrani z naturą”, w ramach którego zachęcamy między innymi pracowników i ich rodziny do działań na rzecz ochrony środowiska w ich najbliższym otoczeniu. Cieszymy się tym bardziej, że z roku na rok działamy w coraz szerszej koalicji i docieramy z edukacją do coraz większej grupy osób w całym kraju – mówi Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. public affairs w Kompanii Piwowarskiej.
Zbiórka zbiega się w czasie z „Dniem bez śmiecenia”, który jest inicjatywą młodzieży z kilkunastu krajów Europy i został zainicjowany na międzynarodowym spotkaniu Europejskiego Ekoparlamentu Młodzieży. W Polsce działania związane z obchodami koordynuje Organizacja Odzysku Rekopol, która jest jednocześnie partnerem akcji „Zgrani z naturą”.
Akcja „Zgrani z naturą” odbędzie się na terenie poniższych sklepów sieci Biedronka:
Koszalin ul. Poprzeczna 1
Pruszcz Gdański ul. Dobrowolskiego 2
Szczecin ul. Janickiego 24
Poznań ul. Bobrzańska 13
Warszawa ul. Warszawska 42
Białystok ul. Radzymińska 12
Wrocław Al. Armii Krajowej 37
Tychy ul. M. Kopernika 28
Kielce Al. Solidarności 20
Kraków ul. Łużycka 43F
Lublin ul. Magnoliowa 1
Pabianice ul. Łaska 23/25
.rankingi { width: 50%; } .rankingi td, .rankingi th{ font-family: "Open Sans",Arial,Helvetica,sans-serif; font-size: 0.8em; padding: 5px; } .rankingi th{ text-align: left; background: #eee; } .rankingi td { border-top: 1px solid #eee; } .rankingi tr.jmd td { background: #eee; } .s-content.single-award .source { margin: 0; padding: 0; text-align: right; font-size: 0.6em; font-style: italic; font-weight: normal; margin-right: 5px; }
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Biało-Czerwonych
24.03.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera rodziny swoich pracowników na plus
17.03.2021
Informacje korporacyjne
Bliskość kluczem do sukcesu Biedronki w 2020 roku
04.03.2021
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause