strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny w gronie najsilniejszych marek!

28.05.2014

Marka Biedronka po raz kolejny została uhonorowana nagrodami w prestiżowym konkursie Superbrands, potwierdzając tym samym swoją przynależność do grona najsilniejszych marek w Polsce. W tym roku okazała się liderem w kategorii „Sieci sklepów spożywczo-przemysłowych” oraz po raz kolejny zyskała uznanie konsumentów w kategorii „Created in Poland”.

Nagrody Superbrands to wyróżnienia przyznawane firmom i instytucjom za zaangażowanie w budowanie silnej pozycji marki, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i emocjonalnym. Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja Superbrands Ltd., której celem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych.
W obecnej, ósmej edycji konkursu na liście ocenianych marek znalazło się ponad 2000 brandów konsumenckich w 26 kategoriach, które przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. W badaniu konsumenckim, przeprowadzonym we wrześniu 2013 roku na próbie 15 000 respondentów, konsumenci oceniali znajomość marek, wskazywali, czy poleciliby je innym oraz odpowiadali na pytanie o rolę, jaką w ich życiu odgrywa dana marka. Następnie oceny dokonywali eksperci Rady Marek Superbrands, czyli specjaliści z dziedziny marketingu, komunikacji i budowania świadomości marek.
Biedronka została doceniona także bezpośrednio przez konsumentów, zdobywając tytuł „Created in Poland” przyznawany markom stworzonym w Polsce. W ocenie respondentów kluczowe były znajomość marki oraz deklarowana skłonność do ich polecenia.
Gala wręczenia nagród odbyła się 27 maja br. w Warszawie, nagrodę w imieniu firmy odebrał Jakub Cichecki, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka.
Wartość i popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, w tym m.in. trzykrotny tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawany w badaniu konsumenckim magazynu „Readers' Digest” oraz trzecie miejsce w rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2013, przygotowywanym przez redakcję „Rzeczpospolitej”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause