strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka zachęca do podróży z książką

17.06.2014

Biedronka, największa sieć detaliczna w Polsce, zaprasza wszystkich klientów do wzięcia udziału w konkursie Pascal Go!, w którym do wygrania są trzy zagraniczne wycieczki do ciepłych krajów. W tym samym czasie w ofercie sieci klienci mogą kupić również bestsellery książkowe, m.in. o tematyce mundialowej i podróżniczej, a także dwa wyjątkowe produkty dedykowane sieci Biedronka.

Pascal GO! to nowa seria przewodników Wydawnictwa Pascal, która jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Dzięki zakupowi książki i zgłoszeniu się do konkursu zorganizowanego przez Wydawnictwo Pascal klienci mogą wygrać jedną z trzech wycieczek zagranicznych: 10-dniowy pobyt all inclusive dla 2 osób na Dominikanie o łącznej wartości 14 tys. zł, tygodniowy pobyt dla 2 osób na Wyspach Kanaryjskich o łącznej wartości 9 tys. zł albo tygodniowy pobyt dla 2 osób w Kenii o łącznej wartości 11 tys. zł.
Aby wziąć udział w konkursie, klient powinien zakupić przewodnik Pascal Go! w jednym ze sklepów sieci Biedronka, zachować paragon, a następnie wysłać sms z wymyślonym przez siebie hasłem reklamowym dotyczącym przewodnika na specjalny numer. Nagrody będą przyznawane przez komisję konkursową, która wytypuje 3 zwycięskie slogany reklamowe. Konkurs trwa do 25 czerwca br.
Przewodniki Pascal Go! biorące udział w konkursie oferowane są w sklepach Biedronka w cenie 12,99 zł. Szczegóły konkursu wraz z jego regulaminem dostępne są na stronie internetowej www.biedronka.pl oraz www.pascal.pl.
Równolegle sieć sklepów Biedronka udostępnia klientom specjalną ofertę książkową. Fani piłki nożnej z pewnością chętnie zapoznają się z takimi pozycjami jak: „Ronaldo. Obsesja doskonałości”, „Messi. Historia chłopca, który stał się legendą” – Luci Caioli, „Mourinho. Anatomia zwycięzcy” – Patrick’a Barclay’a, "Menedżerowie, jak myślą i pracują wielcy stratedzy piłki nożnej" Mike'a Carsona czy "Sekrety La Roja" Miguela Angela Diaza. Obok tych tytułów w ofercie znajdują się także bestsellery niezwiązane z futbolem, m.in. „Bridget Jones. Szalejąc za facetem” - Heleny Fielding, „Lilka” - Małgorzaty Kalicińskiej, czy „Zagubione niebo” Katarzyny Grocholi, a dla najmłodszych „Nowe przygody Bolka i Lolka. Urodziny”. Łącznie do nabycia w sklepach sieci Biedronka są 22 tytuły w atrakcyjnej cenie – 23,99 zł za egzemplarz.
Całość oferty książkowej uzupełniają dwa produkty przygotowane specjalnie dla sieci sklepów Biedronka, które przydadzą się turystom. Są to „Fiszki” do nauki angielskiego dla dorosłych zawierające ponad 320 praktycznych słów związanych z podróżami, zakwaterowaniem, zakupami, a dodatkowo z dołączonymi kartami do gry oraz fiszki dla dzieci z czterema popularnymi grami. „Fiszki” dla dorosłych lub dla dzieci dostępne są w cenie 5,99 zł.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na sezon wakacyjny
21.06.2022
Informacje korporacyjne
Wakacyjna praca w Biedronce nawet bez cv
10.05.2022
Informacje korporacyjne
Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców
09.05.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause