strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Testujemy – produkt przetestowany i wybrany przez klientów trafia na półki sklepów "Biedronka"

07.08.2014

4 miesiące od uruchomienia platformy internetowej dającej klientom Biedronki możliwość testowania produktów przed ich wprowadzeniem do sprzedaży, w sklepach Biedronka pojawił się pierwszy produkt wybrany w tym trybie - sos do grilla Madero o smaku jalapeño. Sos oznaczony specjalną etykietą akcji dostępny będzie w ofercie czasowej od 7 sierpnia. Od początku działania platformy ponad 60 tysięcy osób wzięło udział w projekcie Testujemy.

Na początku kwietnia br. uruchomiony został nowy projekt konsumencki Testujemy, w ramach którego klienci sklepów Biedronka mogą brać udział w ocenie wybranych grup produktów i tym samym decydować, jakie nowe produkty pojawią się w ofercie.
Pierwszą grupą produktów poddaną ocenie 500 klientów – testerów były sosy do grilla. Wśród testowanych smaków sosów znalazły się: jalapeño, musztardowo-miodowy, duński, jabłkowo – chrzanowy oraz smoked banana. Sos o smaku papryczki jalapeño zgromadził najwięcej, bo aż 27,5% głosów i tym samym stał się zwycięzcą testu. Wszyscy klienci, którzy wzięli udział w teście sosów i wytypowali preferowany smak otrzymają go w prezencie wraz z listownym podziękowaniem za udział w akcji. Sos do grilla Madero o smaku jalapeño (450 g) dostępny w cenie 3,49 zł wzbogaci asortyment sosów tej marki dostępnych na stałe w dwóch smakach: czosnkowym i hamburger. Producentem sosu jest firma Develey Polska Sp. z o.o.
Ten i kolejne zwycięskie produkty bardzo łatwo będzie można znaleźć w sklepach dzięki dedykowanym oznaczeniom w postaci plakatów i flag, swoje miejsce będą miały także w gazetkach oraz na stronie internetowej www.testujemy.biedronka.pl  Do tej pory w kolejnych edycjach programu Testujemy klienci degustowali w ramach testu nowych produktów chrupki, zaś w ramach testów rekomendacji mięso na grilla, napoje oraz lody. Kolejna odsłona programu będzie miała miejsce 11 sierpnia.
Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach  i rankingach.
Celem akcji Testujemy jest również podnoszenie świadomości konsumenckiej.
W tym obszarze Biedronka realizowała m.in. wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia program „Czytajmy etykiety”, w ramach którego klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause