strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sukces Kina z Biedronką – ponad 20 tysięcy widzów

18.08.2014

Ponad 20 tysięcy osób obejrzało sto seansów filmowych zorganizowanych przez Jeronimo Martins Polska w ramach wakacyjnego Kina z Biedronką. Cały projekt wystartował pierwszego dnia lata w Augustowie i w sumie odwiedził prawie 90 miejscowości w całej Polsce, wśród których znalazło się też wiele kurortów letnich.

Zobacz także

  • Kino z Biedronką. Ulubione filmy publiczności
Od 21 czerwca do 12 sierpnia w bezpośrednim sąsiedztwie wybranych sklepów sieci Biedronka odbywały się bezpłatne projekcje filmowych przebojów. Widzowie obejrzeli m.in.: „Avatar”, „Niesamowitego Spider-Mana”, „Bękarty wojny”, kolejne części „Sagi: Zmierzch” oraz szereg klasycznych filmów o agencie 007. Na publiczność czekały również specjalnie przygotowane strefy wypoczynkowe, w których można było skorzystać z wygodnych foteli, leżaków oraz zrobić pamiątkową fotografię w charakterze gwiazdy filmowej. Strefy odwiedziło dodatkowe 20 tysięcy osób.
Kino było kontynuacją pilotażowego projektu z 2013 roku, który cieszył się dużą popularnością wśród klientów sieci sklepów Biedronka. 20 seansów obejrzało wówczas ponad 3 000 widzów.
Kino z Biedronką to kolejny przykład angażowania się Jeronimo Martins Polska w projekty, mające na celu wsparcie lokalnych społeczności oraz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym . W 2013 r. firma zorganizowała przy sklepie Biedronka w Otwocku „Dział ze sztuką”. W ciągu 17 dni trwania projektu odbyło się 9 wykładów i 19 warsztatów, które poprowadzili specjaliści zajmujący się sztuką współczesną. Wzięło w nich udział ponad 800 osób.
Od 2006 r. Biedronka współpracuje także z oddziałami diecezjalnymi Caritas, z którymi wspólnie realizuje m.in. obchody Dnia Chorego, Mikołajek oraz Ogólnopolski Festyn Rodzinny „Bądźmy razem”. W 2014 r. podczas pikników, które odbyły się w 26 miastach w całej Polsce, dzieci otrzymały od JMP 100 tys. paczek z upominkami. Od 2011 r. Biedronka wspiera także działania Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, które organizuje Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej.
Galeria z seansów, które odbyły się w ramach Kina z Biedronką, dostępna jest na stronie: www.kinozbiedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych
Nagrody i wyróżnienia
06.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności
05.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka wybrała partnera do PPK
hr
17.10.2019
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimedia
GDPR Clause