strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka liczy już 2500 sklepów!

15.09.2014

15 września w Milanówku przy ulicy Królewskiej 21 został otwarty 2500. sklep Biedronka. To kolejny etap w rozwoju należącej do Jeronimo Martins Polska sieci, której sklepy dostępne są już w ponad 900 miejscowościach. Z okazji otwarcia nowego przygotowano specjalną ofertę produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, a także wiele niespodzianek dla klientów, takich jak: degustacje, występy muzyczne oraz zabawy dla dzieci.

Dwuipółtysięczna placówka zlokalizowana jest przy ul. Królewskiej 21 w Milanówku jest drugim sklepem sieci w tej miejscowości. Na 752 mkw. powierzchni handlowej klienci znajdą szeroki wybór wysokiej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Placówka jest wyposażona w 6 kas, w dniu otwarcia uruchomiona zostanie także dodatkowa mobilna kasa, co pozwoli na sprawną obsługę klientów. Sklep posiada także piec do wypieku własnego pieczywa. W nowej placówce zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę znalazło 25 osób.
Sklep, o łącznej powierzchni 1086 mkw. i parkingu z 33 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, został zbudowany zgodnie z najnowszymi standardami sieci Biedronka. Jest to jeden z pierwszych sklepów w Polsce w nowej bryle architektonicznej – z dużymi witrynami okiennymi z zastosowanym szkłem selektywnym. W sklepie wykorzystano wiele proekologicznych rozwiązań. Należą do nich: automatycznie zamykane zawory w umywalkach, energooszczędne żarówki LED,  zautomatyzowana instalacja elektryczna wyposażona w specjalne sterowniki wraz z czujkami ruchu i obecności regulujące wartość natężenia oświetlenia w sklepie, dostosowując ją do aktualnych potrzeb, pompy ciepła wykorzystywane do ogrzewania i chłodzenia sklepu, regały chłodnicze z drzwiami przesuwnymi dostosowujące płynnie wydajność do aktualnego zapotrzebowania na chłód. W sklepie zainstalowano również specjalne urządzenie – rekuperator, pozwalające na znaczne obniżenie zużycia energii elektrycznej niezbędnej do codziennego funkcjonowania sklepu.
Od dnia otwarcia sklepu za zakupy można płacić nie tylko gotówką, ale również za pomocą aplikacji mobilnych oraz kart płatniczych. Klienci mogą także korzystać z zainstalowanego w sąsiedztwie sklepu bankomatu oraz dostępnej  w placówce usługi doładowana telefonów.
W dniu otwarcia 2500. placówki dostępna jest również dedykowana oferta artykułów w szczególnie korzystnych cenach, wśród których znalazły się m.in. cukier, mięso drobiowe – 20%, pieczywo z własnego wypieku – 30% oraz bogaty wybór kwiatów, owoców, chemii gospodarczej, mebli pokojowych i ogrodowych oraz sprzętu RTV i AGD. Na klientów czekają także liczne degustacje pieczywa z lokalnej piekarni Kazana, produktów z grilla, pierogów oraz jabłek, a także występy muzyczne oraz konkursy dla dzieci.
Grupa Jeronimo Martins w Polsce jest właścicielem 2500 sklepów Biedronka, 14 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 110 placówek sieci aptek i sklepów kosmetycznych hebe. Zatrudnia łącznie ponad 55 000 osób.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause