strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Karty Ratownicze Pojazdów dla wszystkich kierowców JMP

03.11.2014

W trosce o bezpieczeństwo wszystkich pracowników Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, przyłącza się do akcji umieszczania Kart Ratowniczych Pojazdów w samochodach. Umieszczona w aucie karta umożliwia szybsze wydobycie pasażerów z rozbitego pojazdu, a tym samym skrócenie akcji ratowniczej. Projekt realizowany jest w ramach programu Biedronkowa Akademia Zdrowia.

Karta Ratownicza Pojazdu  to ulotka przedstawiająca schemat auta z  najważniejszymi, z perspektywy służb ratowniczych, elementami konstrukcyjnymi pojazdu. O tym, że w samochodzie za osłoną słoneczną znajduje się Karta Ratownicza, informuje ekipę ratunkową naklejka umieszczana na przedniej szybie auta, w dolnym rogu po stronie kierowcy.
– Jest to kolejny istotny projekt, który realizujemy z myślą o bezpieczeństwie i zdrowiu naszych pracowników. Od tej pory także wszystkie nowe auta służbowe będą dostarczane użytkownikom wraz z Kartą Ratowniczą Pojazdów. Do przystąpienia do akcji i zgłaszania się po karty zachęcamy także pracowników, którzy posiadają prywatne auta – mówi Danuta Pawłowska, Dyrektor ds. BHP w JMP.
Co roku na polskich drogach w następstwie wypadków samochodowych prowadzone są tysiące akcji ratowniczych. Bardzo często wydobycie pasażerów z rozbitego pojazdu jest ogromnym wyzwaniem dla służb ratowniczych. Dodatkowo,  zróżnicowanie konstrukcji oraz systemów bezpieczeństwa poszczególnych modeli samochodów zwiększa trudność i czas, w jakim udaje się szczęśliwie zakończyć akcję.
Przeprowadzone testy wskazują, że dzięki Karcie Ratowniczej czas akcji ratowniczej osób poszkodowanych w wypadkach zostaje skrócony o 30 proc., a okres dotarcia ekipy ratunkowej do rannego jest zmniejszony prawie o połowę – z 18 do 10 minut.
Wprowadzenie Karty Ratowniczej jako wyposażenia samochodów służbowych pracowników JMP to jeden z wielu elementów Biedronkowej Akademii Zdrowia. Akademia jest programem zdrowotnym, który działa we wszystkich centrach dystrybucyjnych, Biurach Regionów i  Biurze Głównym JMP. W jego ramach pracownicy JMP zapraszani są do wspólnych ćwiczeń, a także do skorzystania z masaży, rehabilitacji, porad i konsultacji prowadzonych w miejscu pracy przez fizjoterapeutów oraz trenerów osobistych. Wszystkie zajęcia i zabiegi w ramach programu są bezpłatne.
W ramach programów Biedronkowa Akademia Zdrowia i Bezpieczna Biedronka realizowane są również szkolenia z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników JMP. Każdego roku uczestniczy w nich ponad 10 tys. pracowników. Dzięki programowi Bezpieczny Kierowca przeszkolonych zostało ponad 2240 użytkowników samochodów służbowych. W ubiegłym roku rozpoczęto również wyposażanie centrów dystrybucji, biur i wybranych sklepów Biedronka w Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny. Jednocześnie wdrażano szkolenia dla personelu z jego użycia. W 2013 roku w AED zostały wyposażone 34 wybrane sklepy Biedronka. W tym roku kolejne  placówki zyskają dostęp do tego sprzętu.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych
Nagrody i wyróżnienia
06.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności
05.11.2019
Informacje korporacyjne
Biedronka wybrała partnera do PPK
hr
17.10.2019
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimedia
GDPR Clause