strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka wśród Najcenniejszych Polskich Marek

28.11.2014

Biedronka po raz trzeci została laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” i firmę Acropolis. Zajęła trzecie miejsce, odnotowując wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku o 10 procent.

Od pierwszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, która miała miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła o 3,1 mld zł, a w porównaniu z wynikami z 2013 roku – o 355 mln zł do poziomu 3 311,1 mln zł. Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, która znalazła się w pierwszej dwudziestce rankingu.
Biedronka utrzymała również wysokie pozycje w zestawieniach szczegółowych. Została uznana najczęściej wybieraną przez konsumentów marką, a także tą, która cieszy się największą lojalnością klientów. 
Sieć Biedronka jest obecnie jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek oraz liderem wśród sieci detalicznych. To efekt między innymi dynamicznej ekspansji i osiąganych wyników, a przede wszystkim niesłabnącego zaufania klientów. Ponad 2500 sklepów sieci w całej Polsce odwiedza dziennie około 4 mln kupujących. 
W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nagradzane są zarówno najbardziej wartościowe marki, jak i najmocniejsze w wybranych 12 branżach. Podstawowym kryterium selekcji jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin danej marki. Podobnie jak w ubiegłym roku w klasyfikacji uwzględniono 330 przedsiębiorstw. W tegorocznej edycji łączna wartość marek firm uczestniczących w konkursie wyniosła ponad 61,5 mld zł.
Uroczystość wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 27 listopada br.
w Warszawie. Wyróżnienie dla marki Biedronka odebrał Tomasz Domański z Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause