Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka wśród Najcenniejszych Polskich Marek

28.11.2014

Biedronka po raz trzeci została laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” i firmę Acropolis. Zajęła trzecie miejsce, odnotowując wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku o 10 procent.

Od pierwszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, która miała miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła o 3,1 mld zł, a w porównaniu z wynikami z 2013 roku – o 355 mln zł do poziomu 3 311,1 mln zł. Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, która znalazła się w pierwszej dwudziestce rankingu.
Biedronka utrzymała również wysokie pozycje w zestawieniach szczegółowych. Została uznana najczęściej wybieraną przez konsumentów marką, a także tą, która cieszy się największą lojalnością klientów. 
Sieć Biedronka jest obecnie jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek oraz liderem wśród sieci detalicznych. To efekt między innymi dynamicznej ekspansji i osiąganych wyników, a przede wszystkim niesłabnącego zaufania klientów. Ponad 2500 sklepów sieci w całej Polsce odwiedza dziennie około 4 mln kupujących. 
W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nagradzane są zarówno najbardziej wartościowe marki, jak i najmocniejsze w wybranych 12 branżach. Podstawowym kryterium selekcji jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin danej marki. Podobnie jak w ubiegłym roku w klasyfikacji uwzględniono 330 przedsiębiorstw. W tegorocznej edycji łączna wartość marek firm uczestniczących w konkursie wyniosła ponad 61,5 mld zł.
Uroczystość wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 27 listopada br.
w Warszawie. Wyróżnienie dla marki Biedronka odebrał Tomasz Domański z Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska S.A.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Jak niedziela lub poniedziałek to... Biedronka Home
03.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause