Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Młodzi projektanci z ASP ponownie projektują dla Biedronki

05.12.2014

Sieć sklepów Biedronka, wspólnie z Katedrą Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, przygotowała kolejną propozycję karnawałowych ubrań dla swoich klientów. Od 15 grudnia br. w sprzedaży dostępne będą specjalnie zaprojektowane przez studentów ASP bluzki, które zostały uszyte w polskich szwalniach.

Studenci Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ponownie wzięli udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki” na najlepszy projekt strojów wieczorowych. Efektem współpracy są cztery bluzki, które już 15 grudnia pojawią się w wybranych sklepach sieci Biedronka. Jury konkursu przy wyborze projektów kładło szczególny nacisk na wysoki poziom estetyczny, dbałość o detal i zgodność z najnowszymi trendami mody. Laureatami tegorocznej edycji zostały: Klaudia Markiewicz, Agnieszka Kowalczyk i Aurelia Fąfara.
Klienci Biedronki będą mogli kupić najmodniejsze bluzki sygnowane nazwiskami młodych projektantek w cenie 39,99 zł. Ubrania zostały uszyte w polskich szwalniach na terenie województwa mazowieckiego oraz znanego z długoletnich tradycji włókienniczych - województwa łódzkiego.
Udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki” daje studentom możliwość zmierzenia się ze specyfiką projektowania dla szerokiego kręgu odbiorców.
- Jednym z bardzo ważnych elementów programu nauczania w Katedrze Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi jest wykształcenie u studentów umiejętności praktycznych i danie im możliwości kontaktu z realnym odbiorcą projektowanych kolekcji. Przykładem takiej konfrontacji jest niewątpliwie współpraca z siecią sklepów Biedronka. Projektowanie ubioru jest sztuką, a zrozumienie potrzeb klienta bazuje na doświadczeniu - mówi prof. Jolanta Rudzka Habisiak, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - Bardzo się cieszę, że kontynuujemy współpracę z Biedronką. Młodym projektantom życzę zapału, satysfakcji i wiary w kolejny sukces – dodaje prof. Jolanta Rudzka-Habisiak.
Pierwsza współpraca sieci Biedronka ze studentami Katedry Ubioru ASP w Łodzi w 2013 roku okazała się sukcesem, a zrealizowane projekty (sukienki i tuniki) sprzedały się w liczbie ponad 23 tys. sztuk. Taki wynik świadczy o tym, iż młodzi projektanci już na początku swojej drogi zawodowej potrafią stworzyć atrakcyjne projekty dla szerokiego grona odbiorców.
Konfrontacja między twórczymi wyobrażeniami, a realiami rynku jest nieocenionym doświadczeniem, szczególnie ważnym w procesie edukacji. Sieć Biedronka wspiera edukację studentów i finansuje dostęp do największej, światowej platformy analizującej trendy: Worth Global Style Network*. Dzięki temu Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi jest jedyną w Polsce placówką naukową dysponującą dostępem do tego portalu. Studenci Katedry Ubioru oraz innych wydziałów mogą korzystać z najnowszych opracowań dotyczących trendów.
Więcej informacji o ofercie sklepów Biedronka znajduje się na stronie www.biedronka.pl.
*Platforma trendowa WGSN to  najbardziej liczący się portal tego typu na świecie. Portal zatrudnia ok. 250 osób z branży projektowej i edukacyjnej, tzw. trendsetterów (osoby kreujące trendy) i trendwatcherów (obserwator lub tropiciel trendów), zaś swoim zasięgiem obejmuje wszystkie kontynenty. Platforma jest swoistym archiwum i źródłem wiedzy dla projektantów związanych z grafiką użytkową, wyposażeniem wnętrz, architekturą wnętrz, branżą tekstylno-odzieżową i fotografią. Szczególną dziedziną działalności WGSN jest promocja młodych projektantów.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause