strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Młodzi projektanci z ASP ponownie projektują dla Biedronki

05.12.2014

Sieć sklepów Biedronka, wspólnie z Katedrą Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, przygotowała kolejną propozycję karnawałowych ubrań dla swoich klientów. Od 15 grudnia br. w sprzedaży dostępne będą specjalnie zaprojektowane przez studentów ASP bluzki, które zostały uszyte w polskich szwalniach.

Studenci Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ponownie wzięli udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki” na najlepszy projekt strojów wieczorowych. Efektem współpracy są cztery bluzki, które już 15 grudnia pojawią się w wybranych sklepach sieci Biedronka. Jury konkursu przy wyborze projektów kładło szczególny nacisk na wysoki poziom estetyczny, dbałość o detal i zgodność z najnowszymi trendami mody. Laureatami tegorocznej edycji zostały: Klaudia Markiewicz, Agnieszka Kowalczyk i Aurelia Fąfara.
Klienci Biedronki będą mogli kupić najmodniejsze bluzki sygnowane nazwiskami młodych projektantek w cenie 39,99 zł. Ubrania zostały uszyte w polskich szwalniach na terenie województwa mazowieckiego oraz znanego z długoletnich tradycji włókienniczych - województwa łódzkiego.
Udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki” daje studentom możliwość zmierzenia się ze specyfiką projektowania dla szerokiego kręgu odbiorców.
- Jednym z bardzo ważnych elementów programu nauczania w Katedrze Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi jest wykształcenie u studentów umiejętności praktycznych i danie im możliwości kontaktu z realnym odbiorcą projektowanych kolekcji. Przykładem takiej konfrontacji jest niewątpliwie współpraca z siecią sklepów Biedronka. Projektowanie ubioru jest sztuką, a zrozumienie potrzeb klienta bazuje na doświadczeniu - mówi prof. Jolanta Rudzka Habisiak, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - Bardzo się cieszę, że kontynuujemy współpracę z Biedronką. Młodym projektantom życzę zapału, satysfakcji i wiary w kolejny sukces – dodaje prof. Jolanta Rudzka-Habisiak.
Pierwsza współpraca sieci Biedronka ze studentami Katedry Ubioru ASP w Łodzi w 2013 roku okazała się sukcesem, a zrealizowane projekty (sukienki i tuniki) sprzedały się w liczbie ponad 23 tys. sztuk. Taki wynik świadczy o tym, iż młodzi projektanci już na początku swojej drogi zawodowej potrafią stworzyć atrakcyjne projekty dla szerokiego grona odbiorców.
Konfrontacja między twórczymi wyobrażeniami, a realiami rynku jest nieocenionym doświadczeniem, szczególnie ważnym w procesie edukacji. Sieć Biedronka wspiera edukację studentów i finansuje dostęp do największej, światowej platformy analizującej trendy: Worth Global Style Network*. Dzięki temu Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi jest jedyną w Polsce placówką naukową dysponującą dostępem do tego portalu. Studenci Katedry Ubioru oraz innych wydziałów mogą korzystać z najnowszych opracowań dotyczących trendów.
Więcej informacji o ofercie sklepów Biedronka znajduje się na stronie www.biedronka.pl.
*Platforma trendowa WGSN to  najbardziej liczący się portal tego typu na świecie. Portal zatrudnia ok. 250 osób z branży projektowej i edukacyjnej, tzw. trendsetterów (osoby kreujące trendy) i trendwatcherów (obserwator lub tropiciel trendów), zaś swoim zasięgiem obejmuje wszystkie kontynenty. Platforma jest swoistym archiwum i źródłem wiedzy dla projektantów związanych z grafiką użytkową, wyposażeniem wnętrz, architekturą wnętrz, branżą tekstylno-odzieżową i fotografią. Szczególną dziedziną działalności WGSN jest promocja młodych projektantów.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause