Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Sieć Biedronka po raz siódmy Gwiazdą Jakości Obsługi

29.01.2015

Już po raz siódmy Biedronka znalazła się w gronie firm wyróżniających się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klientów. W tegorocznej VIII edycji badań konsumenckich uzyskała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”, potwierdzając tym samym satysfakcję klientów z poziomu obsługi w sieci.

Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie głosów największej w Polsce społeczności konsumentów zarejestrowanych na stronie www.jakoscobslugi.pl lub korzystających z dedykowanej aplikacji mobilnej. Wśród laureatów znajdują się przedsiębiorstwa najskuteczniej odpowiadające na potrzeby współczesnego rynku oraz rekomendowane przez klientów na 2015 rok.
Filarem strategii sieci Biedronka jest nie tylko zapewnienie blisko 4 mln klientów codziennie odwiedzających jej sklepy produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, ale także zagwarantowanie obsługi na najwyższym poziomie. W tym celu Biuro Obsługi Klienta sieci dostępne jest dla klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Utrzymaniu najwyższych standardów służą także specjalne szkolenia dla pracowników oraz realizowany program regularnych audytów w sklepach, które umożliwiają monitorowanie jakości obsługi oraz jej doskonalenie.
Sieć Biedronka cieszy się dużym zaufaniem klientów. Obecnie 99 proc. Polaków zna markę Biedronka, 74 proc. regularnie robi zakupy w jej placówkach, a dla 49 proc. jest ona sklepem pierwszego wyboru*. Marka była też wielokrotnie nagradzana. Oprócz prestiżowego tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi, w 2014r. została uhonorowana Złotym Godłem Marki Godnej Zaufania oraz tytułem Superbrands.
 * Badanie PRM, styczeń 2014
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause