strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Czytaj etykiety” w sklepach sieci Biedronka

24.02.2015

Jeszcze do 18 marca w sklepach sieci Biedronka na terenie województwa mazowieckiego trwa akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Podczas bieżącej edycji dietetycy udzielili już klientom Biedronki około 900 porad i rozdali 3 000 ulotek w placówkach sieci.

Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ma na celu nauczenie konsumentów poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji żywieniowych. Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę, w wybranych sklepach Biedronka na terenie województwa mazowieckiego, klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne.
Wśród miast, w których prowadzone będą konsultacje są:
  • 25 lutego: Gąbin, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Radom,
  • 4 marca: Grójec, Warszawa, Płońsk, Skaryszew, Płock,
  • 11 marca: Ciechanów, Białobrzegi, Warszawa, Legionowo, Zwoleń,
  • 18 marca: Mogielnica, Józefosław, Leszno, Brwinów, Warszawa.
Szczegółowy harmonogram wraz z adresami sklepów dostępny jest na stronie http://www.biedronka.pl/pl/czytaj-etykiety. Dodatkowe informacje na temat projektu
i Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) znajdują się na portalach: www.zachowajrownowage.pl oraz www.programszwajcarski.gov.pl.
Podczas pierwszej edycji akcji „Czytaj etykiety” w 2013 roku, która prowadzona była na terenie całego kraju, udzielono ponad 8 088 porad dietetycznych oraz rozdano ponad 13 tys. ulotek. Dzięki publikacjom w folderach, magazynie „Kropka TV” oraz na stronie www.biedronka.pl, z informacjami na temat prawidłowego czytania  etykiet mogło się zapoznać około 10 mln klientów.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause