strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Jeszcze tylko do jutra można zgłaszać swoje prace w konkursie Biedronki Piórko 2015

19.04.2015

Pierwszy etap konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” dobiega końca! Już tylko do jutra, tj. do wtorku 21 kwietnia br. do godz. 23.59, można przesyłać prace literackie, z których wyłoniony zostanie najlepszy tekst dla dzieci w wieku 4-10 lat. Do tej pory wpłynęło ponad 1 000 prac. Zachęcamy do nadsyłania swoich tekstów!

„Piórko 2015. Konkurs Biedronki za książkę dla dzieci” to projekt sieci sklepów Biedronka mający na celu szerzenie czytelnictwa wśród najmłodszych, jak również wsparcie debiutujących artystów. Najlepszy pisarz oraz grafik otrzymają nagrodę w wysokości po 100 tys. złotych, a nagrodzona książka w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy sztuk trafi na półki sklepów Biedronka. Wyniki pierwszego etapu będą znane 11 czerwca br. Wtedy też rozpocznie się druga część konkursu kierowana do ilustratorów.  Teksty o objętości od 20 tys. do 60 tys. znaków powinny być skierowane do dzieci w wieku 4-10 lat.
Szczegóły konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“ oraz jego regulamin są dostępne na dedykowanej stronie internetowej www.piorko2015.biedronka.pl. Należy jednak zaznaczyć, że w konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, zamieszkałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, których prace literackie lub graficzne nigdy wcześniej nie były publikowane*. Każdy uczestnik może zgłosić prace w jednej lub w obu kategoriach.
* Regulamin konkursu wskazuje prace, które nigdy wcześniej nie były publikowane w drukach lub wydawnictwach oznaczonych numerami ISBN lub ISSN, w szczególności książki, czasopisma, ebooki, audiobooki. 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause