strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka po raz kolejny wśród najsilniejszych marek

23.05.2015

Biedronka ponownie znalazła się w gronie najsilniejszych marek w Polsce. Podobnie jak w latach ubiegłych, została wyróżniona w konkursie Superbrands w kategorii „Sieci sklepów spożywczo-przemysłowych” oraz zyskała uznanie konsumentów w kategorii „Created in Poland”.

Celem konkursu Superbrands jest nagradzanie i promowanie najsilniejszych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Nagrody przyznawane są firmom i instytucjom, które w zaangażowany sposób budują silną pozycję marki, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i emocjonalnym. Pomysłodawcą konkursu jest światowa organizacja Superbrands Ltd.
W tegorocznej, dziewiątej edycji plebiscytu na liście ocenianych marek znalazło się ponad 2 500 brandów w 110 kategoriach produktów i usług, które przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. W pierwszym, przeprowadzonym we wrześniu 2014 roku, to konsumenci oceniali znajomość marek. Ponad 15 000 respondentów zdecydowało, czy poleciłoby je innym osobom oraz odpowiedziało na pytanie dotyczące roli, jaką w ich życiu odgrywa dana marka. Natomiast w drugim etapie oceny dokonali specjaliści z zakresu marketingu, komunikacji i brandingu – eksperci Rady Marek Superbrands.
Sieć sklepów Biedronka została laureatem w kategorii „Sieci sklepów spożywczo-przemysłowych” oraz zdobyła tytuł „Created in Poland”, który przyznawany jest markom stworzonym w Polsce.
Gala wręczenia nagród odbyła się 20 maja br. w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.
Biedronka jest obecnie jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek. Jej siła wynika przede wszystkim z zaufania, jakim darzą ją konsumenci. Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza blisko 4 mln klientów. Ponad 76 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w Biedronce, a dla 49 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause