strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Bluzki i T-shirty z nadrukami młodych projektantek w sieci Biedronka

31.05.2015

Od 1 czerwca w sklepach sieci Biedronka w sprzedaży dostępne są bluzki i T shirty z modnymi nadrukami dla kobiet i dla mężczyzn uszyte w polskich szwalniach. Autorkami nadruków są laureatki trzeciej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“ - studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Bluzki oraz T-shirty są propozycją Biedronki i studentów ASP w Łodzi na wakacyjną stylizację. Po raz pierwszy studenci biorący udział w konkursie „Młodzi projektanci dla Biedronki“ zmierzyli się z projektami dla mężczyzn. Efektem ich pracy są oryginalne nadruki na T-shirtach w kolorze szarym i czarnym. Na bluzkach dla kobiet znalazły się subtelne wzory inspirowane naturą i sztuką tatuażu. Autorkami zwycięskich nadruków są: Marta Szatan, Ewelina Jastrzębska, Maja Bączyńska i Sandra Płokarz.
Wszystkie ubrania zostały uszyte w polskich szwalniach na terenie województwa łódzkiego. Zrobiono je z lekkiej bawełny, która sprawdzi się podczas wysokich temperatur w letnie dni. Bluzki i T-shirty dostępne są wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w cenie 34,99 zł w rozmiarach S-XL (projekty Mai Bączyńskiej i Sandry Płokarz dla kobiet) oraz M-XXL (projekty Marty Szatan i Eweliny Jastrzębskiej dla mężczyzn).
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ jest prowadzony przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi od 2013 roku. W poprzednich edycjach studenci Katedry Ubioru zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym, które sprzedały się w liczbie blisko 40 tys. egzemplarzy.
Celem konkursu jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientów. Biedronka wspiera także edukację studentów poprzez finansowanie dostępu do największej, światowej platformy analizującej trendy m.in. w modzie czy architekturze: Worth Global Style Network*.
*Archiwum i źródło wiedzy dla projektantów związanych z grafiką użytkową, wyposażeniem wnętrz, architekturą wnętrz, branżą tekstylno-odzieżową i fotografią. Szczególną dziedziną działalności WGSN jest promocja młodych projektantów.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause