strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka włącza się w działania UNICEF oferując dedykowaną wyprawkę szkolną

29.07.2015

Sieć Biedronka wspólnie z firmą St. Majewski przygotowała specjalną linię produktów z logo UNICEF. Będzie to najszersza na rynku oferta produktów szkolnych sygnowana znakiem organizacji. Część kwoty uzyskanej ze sprzedaży producent przekaże na światowe programy UNICEF. Akcji towarzyszy konkurs plastyczny dla dzieci „Razem idziemy do szkoły”.

W ofercie produktów z logo UNICEF, obecnej od 3 sierpnia w ramach folderu „Czas na szkolną przygodę, cz. I”, w wybranych sklepach Biedronka dostępne będą artykuły papiernicze – zeszyty, bloki techniczne i rysunkowe, teczki z gumką, farby plakatowe oraz kredki Bambino. Wszystkie artykuły w oryginalnej szacie graficznej będą dostępne w Biedronce na wyłączność.
Wyprawka szkolna z logo UNICEF stworzona dla Biedronki to produkty, których sprzedaż stanowi jedno ze źródeł finansowania działań organizacji na rzecz dzieci w najbiedniejszych krajach na świecie. Produkty sygnowane logo UNICEF z założenia powstają przy zachowaniu światowych norm odpowiedzialności społecznej, zdefiniowanych przez organizację, w tym przede wszystkim przy całkowitym wykluczeniu pracy dzieci. UNICEF zwraca także uwagę na proces produkcji stosowany przez swoich partnerów pod kątem ekologii.
Inauguracji sprzedaży produktów UNICEF będzie towarzyszyć konkurs „Razem idziemy do szkoły” z wyjątkowymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział, należy w Biedronce zakupić produkt z logo UNICEF i przygotować pracę plastyczną pt. „Mój rówieśnik na drugim końcu świata”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: zwiedzanie Fabryki Kredek Bambino w Pruszkowie, warsztaty w siedzibie UNICEF Polska w Warszawie, a także 100 tabletów Samsung oraz 1 000 opakowań kredek Bambino. Dodatkowo, 36 najlepszych prac zostanie opublikowanych w prestiżowym kalendarzu firmy St. Majewski na 2016 r. Zostanie on wydany w nakładzie min. 10 000 egzemplarzy i będzie dystrybuowany w szkołach i przedszkolach na terenie całego kraju.
Firma Jeronimo Martins Polska S.A., realizując programy wsparcia dla najmłodszych, pamięta także o dzieciach swoich pracowników. Od blisko 10 lat towarzyszy pierwszoklasistom – pociechom pracowników – przygotowując dla nich co roku wyprawki z pełnym wyposażeniem szkolnym. W tym roku w ręce uczniów pierwszych klas trafiło ok. 6000 wyprawek. Od tego roku firma realizuje również program socjalny „Do szkoły z Biedronką”, w ramach którego pracownicy firmy mogą skorzystać z dofinansowania zakupu podręczników szkolnych dla dzieci oraz atrakcyjnej oferty rabatowej w księgarni internetowej.
Więcej informacji na temat oferty oraz realizowanych projektów znaleźć można na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Ponad 33 000 przebadanych pracowników. Nowy rekord Biedronki
15.09.2023
Informacje korporacyjne
Wyższe pensje dla pracowników Biedronki
21.06.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka uruchamia ogromny program badań dla pracowników
13.06.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause