Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Spotkanie z Laureatką Konkursu „Piórko 2015” podczas Festiwalu Książki Dziecięcej Tere-Fere

30.07.2015

Sieć sklepów Biedronka, Muzeum Książki Dziecięcej i wydawnictwo MUZA SA zapraszają na trzecią edycję Festiwalu Książki Dziecięcej Tere-Fere, który startuje już 1 sierpnia w Warszawie. Podczas wydarzenia odbędzie się spotkanie z Laureatką Konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” w Kategorii „Tekst”.

Festiwal Tere-Fere to okazja do wzięcia udziału w licznych warsztatach oraz spotkaniach polskich wydawców i czytelników z ich ulubionymi autorami i ilustratorami. Jednym z nich będzie warsztat plastyczny poprzedzony rozmową z panią Katarzyną Szestak, Laureatką I Etapu Konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Autorka zwycięskiej historii opowie o kulisach jej powstawania oraz przeczyta fragmenty, a dzieci na warsztatach będą mogły przygotować do nich ilustracje.
Pomysłodawcami Festiwalu są Muzeum Książki Dziecięcej i wydawnictwo MUZA SA, natomiast mecenasem sieć sklepów Biedronka. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 1-2 sierpnia w Domu Handlowym MYSIA 3 w Warszawie. Pełny program dostępny jest na stronie wydarzenia na Facebooku:  www.facebook.com/festiwalterefere.
- Podczas festiwalu dzieci i dorośli mają szansę przekonać się, że kontakt z literaturą jest ważny w rozwoju każdego z nas, m.in. uczy wrażliwości i rozwija wyobraźnię  – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A. – Sieć sklepów Biedronka, jako firma społecznie odpowiedzialna, z ogromną przyjemnością angażuje się w tego typu inicjatywy.
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, prowadzi także własne projekty promujące czytelnictwo w Polsce. Do 6 sierpnia trwa II Etap Konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” skierowany do debiutujących ilustratorów. Także na zwycięzcę tego etapu, podobnie jak to miało miejsce w przypadku Laureata w kategorii „Tekst”, czeka nagroda finansowa w wysokości 100 tysięcy złotych.  Książka autorstwa obu zwycięzców zostanie wydana pod koniec roku. Publikacja będzie dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause