strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Spotkanie z Laureatką Konkursu „Piórko 2015” podczas Festiwalu Książki Dziecięcej Tere-Fere

30.07.2015

Sieć sklepów Biedronka, Muzeum Książki Dziecięcej i wydawnictwo MUZA SA zapraszają na trzecią edycję Festiwalu Książki Dziecięcej Tere-Fere, który startuje już 1 sierpnia w Warszawie. Podczas wydarzenia odbędzie się spotkanie z Laureatką Konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” w Kategorii „Tekst”.

Festiwal Tere-Fere to okazja do wzięcia udziału w licznych warsztatach oraz spotkaniach polskich wydawców i czytelników z ich ulubionymi autorami i ilustratorami. Jednym z nich będzie warsztat plastyczny poprzedzony rozmową z panią Katarzyną Szestak, Laureatką I Etapu Konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Autorka zwycięskiej historii opowie o kulisach jej powstawania oraz przeczyta fragmenty, a dzieci na warsztatach będą mogły przygotować do nich ilustracje.
Pomysłodawcami Festiwalu są Muzeum Książki Dziecięcej i wydawnictwo MUZA SA, natomiast mecenasem sieć sklepów Biedronka. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 1-2 sierpnia w Domu Handlowym MYSIA 3 w Warszawie. Pełny program dostępny jest na stronie wydarzenia na Facebooku:  www.facebook.com/festiwalterefere.
- Podczas festiwalu dzieci i dorośli mają szansę przekonać się, że kontakt z literaturą jest ważny w rozwoju każdego z nas, m.in. uczy wrażliwości i rozwija wyobraźnię  – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A. – Sieć sklepów Biedronka, jako firma społecznie odpowiedzialna, z ogromną przyjemnością angażuje się w tego typu inicjatywy.
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, prowadzi także własne projekty promujące czytelnictwo w Polsce. Do 6 sierpnia trwa II Etap Konkursu „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” skierowany do debiutujących ilustratorów. Także na zwycięzcę tego etapu, podobnie jak to miało miejsce w przypadku Laureata w kategorii „Tekst”, czeka nagroda finansowa w wysokości 100 tysięcy złotych.  Książka autorstwa obu zwycięzców zostanie wydana pod koniec roku. Publikacja będzie dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
„Domowa Szkoła z Biedronką” dzięki komputerom od sieci
13.01.2021
Informacje korporacyjne
Plejada gwiazd na największej imprezie online specjalnie dla pracowników Biedronki
07.01.2021
Informacje korporacyjne
Biedronka zaprasza na zakupy w Sylwestra aż do godziny 19
sklepy
28.12.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause