Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

100 kcal – nowa oferta produktowa sieci Biedronka

17.08.2015

Biedronka, kontynuując współpracę z Instytutem Żywności i Żywienia, zachęca klientów do wdrażania w życie zasad dobrego odżywiania się i wprowadza do swojej oferty nową linię produktów „kcalculation - licz kalorie!”. Produkty, których wartość kaloryczna nie przekracza 100 kcal i dzięki temu stanowią ciekawą propozycję m.in. dla przekąsek szkolnych, promowane są w najnowszym folderze „Apetyt na szkołę”.

Biedronka od lat podejmuje wiele działań na rzecz promocji zdrowego stylu życia i dobrego odżywiania się, co znajduje odzwierciedlenie także w ofercie. Tym razem przygotowała nową linię własną niskokalorycznych produktów spożywczych „kcalculation - licz kalorie!”. Dzięki czytelnym etykietom z wyraźnie zaznaczoną liczbą kilokalorii każdy klient z łatwością policzy wartość kaloryczną spożywanych przez siebie posiłków. W ofercie Biedronki znalazły się produkty pakowane w porcjach do 50 kcal lub 100 kcal, idealnie nadające się na przegryzkę w ciągu dnia czy drugie śniadanie do szkoły.
Wśród propozycji klienci znajdą na półkach sklepów sieci m.in. przygotowane do bezpośredniego spożycia „Marcheweczki Vital Fresh” oraz „Chrupiące plasterki jabłka Vitanella”. Kolejną propozycję na przekąskę stanowią „BIO wafle ryżowe Vitanella” z amarantusem, o niskiej zawartości tłuszczu i bez dodatku cukrów lub „Wafle ryżowe Vitanella” z żytem, o zwiększonej zawartości błonnika oraz rodzynki sułtańskie BakaD’Or Kids, zawierające w porcji jedynie 50 kcal. Artykuły z linii „kcalculation - licz kalorie!” dostępne są w małych opakowaniach i z powodzeniem zmieszczą się do podręcznej torby lub szkolnego plecaka.
Eksperci IŻŻ zalecają, aby swoje codzienne menu komponować z uwzględnieniem dziennego zapotrzebowania na kalorie. Ich zdaniem, w ciągu całego dnia najlepiej jest spożywać pięć posiłków - trzy zasadnicze, czyli: śniadanie, obiad oraz kolację i dwa pomiędzy nimi, czyli drugie śniadanie i podwieczorek. Częstsze jedzenie mniejszych porcji sprawia, że nie pojawiają się ataki wilczego głodu, które nękają głównie osoby będące na diecie. Należy przy tym także pamiętać, aby się nie przejadać - wielkość porcji powinna zostać dostosowana do poziomu naszej aktywności fizycznej. Odpowiedzią na te zalecenia jest właśnie linia produktów „kcalculation - licz kalorie!”.
Biedronka od lat podejmuje wiele działań na rzecz promocji zdrowego stylu życia i dobrego odżywiania się. Z Instytutem Żywności i Żywienia współpracuje od 2009 roku, m.in. angażując się w akcję edukacyjną „Czytaj etykiety”, której celem jest nauczenie konsumentów poprawnego czytania informacji zawartych na opakowaniach. Wiosną br. również w ramach współpracy przygotowany został folder tematyczny z prozdrowotnymi wskazówkami pt. „Wiesz, co jesz”. Sieć angażuje się także w inne inicjatywy. Realizuje program „5 garści zdrowia”, zachęcający do spożywania 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zaczęła też w ramach produktów marki własnej oferować produkty bezglutenowe, zaopiniowane i potwierdzone przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Ponadto w samym 2014 roku, Biedronka wspólnie z dostawcami, ograniczyła w artykułach spożywczych marki własnej substancje, których w Polsce spożywa się za dużo. W ten sposób w ubiegłym roku na rynek zostało wprowadzonych mniej soli - o 38 ton, tłuszczu – o ponad 250 ton i cukru – o ponad 120 ton. Więcej informacji na temat aktualnej oferty, w tym folderu „Apetyt na szkołę” i nowości produktowych, znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause