strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Natalia Partyka i sieć sklepów Biedronka wspierają realizację marzeń młodych sportowców

14.09.2015

12 młodych sportowców, wyłonionych w konkursie, skorzysta z budżetu 150 tysięcy zł przeznaczonych na rozwój kariery w ramach Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki. Fundusz został utworzony przez Natalię Partykę i Akademię Rozwoju filantropii w Polsce, we współpracy z Fundacją Dobra Sieć. Partnerem projektu jest sieć sklepów Biedronka. W ramach projektu ruszyła również pierwsza polska platforma crowdfundingowa*: DamNaSport.pl. Dzięki niej młodzi sportowcy będą mogli zdobyć wsparcie finansowe na realizację swoich sportowych marzeń.

Fundusz Stypendialny Natalii Partyki powstał, aby wspierać sportowców w wieku od 16 do 22 lat, którzy z różnych przyczyn mają utrudniony dostęp do profesjonalnego zajęcia się sportem.
 – Często spotykam osoby, które muszą zmagać się z wieloma przeszkodami, aby móc kontynuować uprawianie sportu. Doskonale je rozumiem, bo sama przeszłam tę drogę. Oprócz motywowania do działania, postanowiłam pomóc im w bardziej wymierny, finansowy sposób – mówi Natalia Partyka, mistrzyni olimpijska w tenisie stołowym, inicjatorka Funduszu.
Dzięki wsparciu finansowemu sieci sklepów Biedronka dwunastu młodych, utalentowanych sportowców otrzyma roczne stypendia w wysokości od 10 do 15 tysięcy złotych.
– Biedronka, będąc obecna w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce, uczestniczy aktywnie w działaniach wspierających różne grupy społeczne. Kolejnym tego typu projektem jest pomoc młodym sportowcom w rozwoju ich pasji i budowaniu kariery – mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska S.A.
Wyboru stypendystów, spośród 120 zgłoszeń, dokonała Kapituła, w składzie której znaleźli się: mistrzyni olimpijska Natalia Partyka, polska lekkoatletka, tyczkarka, brązowa medalistka igrzysk olimpijskich Anna Rogowska, senator Andrzej Person, członkini Zarządu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce Elżbieta Łebkowska, dziennikarz i komentator sportowy TVP Przemysław Babiarz oraz przedstawiciel JMP.
– Członkowie Kapituły, dokonując wyboru stypendystów, oceniali ich osiągnięcia sportowe oraz ambicje i plany na przyszłość. Pod uwagę brana była także sytuacja socjalna kandydatów – wyjaśnia Małgorzata Stradomska-Kalinka, koordynatorka Funduszu Natalii Partyki.
W wybranej dwunastce znaleźli się m.in. Maria Andrejczyk – Mistrzyni Europy Juniorek z 2015 r. w rzucie oszczepem, narciarz Szymon Bębenek – zwycięzca Międzynarodowych Zawodów FIS w Abetone (Włochy 2014), trzykrotny Mistrz Polski Juniorów w łyżwiarstwie figurowym Krzysztof Gała oraz zapaśniczka Aleksandra Wólczyńska – brązowa medalistka Mistrzostw Świata z 2014 r.
Crowdfunding dla sportowców
W ramach Funduszu uruchomiona została pierwsza polska platforma crowdfundingowa dla zdolnych sportowców – DamNaSport.pl. Dzięki niej sportowcy mogą zorganizować zbiórkę pieniędzy na cele związane z rozwojem ich kariery sportowej, np. na zakup sprzętu sportowego czy wyjazd na zawody, a internauci – odkrywać lokalne talenty, wspierać je w pokonywaniu barier i pomóc osiągnąć sportowy sukces.
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie internetowej: www.fundusznataliipartyki.pl.
* Crowdfunding – forma finansowania różnego rodzaju projektów poprzez dużą liczbę drobnych, jednorazowych wpłat dokonywanych przez osoby zainteresowane projektem. Najczęściej crowdfunding odnosi się do zbiórek prowadzonych
na stworzonych w tym celu platformach internetowych.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause