Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

„Przepisy naszych mam” – Biedronka promuje polskie produkty

05.10.2015

Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty, w tym roku pod hasłem: „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. Specjalną ofertę polskich produktów, dostępną w sklepach od 5 października, ilustruje dedykowany folder stworzony wspólnie z klientami. Towarzyszą mu spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

Już od ponad dekady Biedronka promuje polskie produkty i rodzimych producentów. Tym razem do udziału w kampanii zaprosiła klientów, organizując konkurs na tradycyjne przepisy „W poszukiwaniu smaków dzieciństwa”. Nadesłane receptury, ocenione i uzupełnione przez jury, z udziałem m.in. Jakuba Kuronia, zostały wykorzystane do stworzenia dedykowanego folderu „Przepisy naszych mam”.
Wśród przepisów na domowe dania zaproponowane przez klientów znalazły się m.in. propozycje zup: barszcz ukraiński z suszonym bobem, żurek z białą kiełbasą i grzybami; dania mięsne: gulasz z dzika marynowanego w maślance, polędwiczka pieczona z borowikami w czekoladowym sosie; dania rybne: karp po staropolsku lub karp pieczony w migdałach z sosem chrzanowo – jogurtowym i orzechowo – migdałowym; pierogi: ruskie z miętą, knysze z kapustą kwaszoną oraz desery: dyniowo-orzechowy placek z miodem, „Jabłecznik jak u teściowej” czy tradycyjne ciasto drożdżowe ze śliwkami i kruszonką. Wszystkie potrawy przygotować można z dostępnych w asortymencie Biedronki artykułów polskich producentów. 
Przepisy klientów Biedronki posłużyły również jako inspiracja w spotach telewizyjnych. Filmy opowiadają o tęsknocie dorosłych za smakami dzieciństwa i daniami przygotowywanymi przez mamy. W kampanii pojawią się przepisy na: zrazy wołowe zawijane w sosie grzybowym, schab faszerowany czosnkiem ze śliwkami w czerwonym winie oraz kluski śląskie w sosie z żeberek z pieczarkami.
Tymczasem w prasie i w sklepach pojawią się reklamy z hasłem „Już od ponad dekady wspieramy, promujemy i doceniamy najlepsze polskie produkty i polskich dostawców”. Towarzyszy im znak tegorocznej kampanii: „Polskie produkty w przepisach naszych mam”. Jest to już 10. kampania promująca polskie produkty i współpracę Biedronki z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje prowadzone były m.in. pod hasłami: „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Doceniamy polskie produkty”, „Polscy producenci, owocna współpraca”.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause