strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Przepisy naszych mam” – Biedronka promuje polskie produkty

05.10.2015

Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty, w tym roku pod hasłem: „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. Specjalną ofertę polskich produktów, dostępną w sklepach od 5 października, ilustruje dedykowany folder stworzony wspólnie z klientami. Towarzyszą mu spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

Już od ponad dekady Biedronka promuje polskie produkty i rodzimych producentów. Tym razem do udziału w kampanii zaprosiła klientów, organizując konkurs na tradycyjne przepisy „W poszukiwaniu smaków dzieciństwa”. Nadesłane receptury, ocenione i uzupełnione przez jury, z udziałem m.in. Jakuba Kuronia, zostały wykorzystane do stworzenia dedykowanego folderu „Przepisy naszych mam”.
Wśród przepisów na domowe dania zaproponowane przez klientów znalazły się m.in. propozycje zup: barszcz ukraiński z suszonym bobem, żurek z białą kiełbasą i grzybami; dania mięsne: gulasz z dzika marynowanego w maślance, polędwiczka pieczona z borowikami w czekoladowym sosie; dania rybne: karp po staropolsku lub karp pieczony w migdałach z sosem chrzanowo – jogurtowym i orzechowo – migdałowym; pierogi: ruskie z miętą, knysze z kapustą kwaszoną oraz desery: dyniowo-orzechowy placek z miodem, „Jabłecznik jak u teściowej” czy tradycyjne ciasto drożdżowe ze śliwkami i kruszonką. Wszystkie potrawy przygotować można z dostępnych w asortymencie Biedronki artykułów polskich producentów. 
Przepisy klientów Biedronki posłużyły również jako inspiracja w spotach telewizyjnych. Filmy opowiadają o tęsknocie dorosłych za smakami dzieciństwa i daniami przygotowywanymi przez mamy. W kampanii pojawią się przepisy na: zrazy wołowe zawijane w sosie grzybowym, schab faszerowany czosnkiem ze śliwkami w czerwonym winie oraz kluski śląskie w sosie z żeberek z pieczarkami.
Tymczasem w prasie i w sklepach pojawią się reklamy z hasłem „Już od ponad dekady wspieramy, promujemy i doceniamy najlepsze polskie produkty i polskich dostawców”. Towarzyszy im znak tegorocznej kampanii: „Polskie produkty w przepisach naszych mam”. Jest to już 10. kampania promująca polskie produkty i współpracę Biedronki z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje prowadzone były m.in. pod hasłami: „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Doceniamy polskie produkty”, „Polscy producenci, owocna współpraca”.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause