strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka i marka Dada, lider rynku pieluch jednorazowych, wesprą Klinikę Instytutu Matki i Dziecka

19.10.2015

Od 19 października sieć Biedronka wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pieluszek marki Dada. Złotówka ze sprzedaży każdej paczki zostanie przekazana na wyposażenie nowej Kliniki Położnictwa i Ginekologii Instytutu Matki i Dziecka. Specjalna oferta pieluch będzie dostępna w ofercie do 25 października.

Jest to kolejny wymiar, rozwijanego od lat, partnerstwa Biedronki z Instytutem Matki i Dziecka. W 2006 roku IMiD, dołączył, jako ekspert, do „Partnerstwa dla zdrowia” - koalicji stworzonej przez Biedronkę, Danone i Maspex dla przeciwdziałania zjawisku niedożywienia dzieci w Polsce. Dzięki koalicji narodził się pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – kaszka „Mleczny start”. Dział jakości Biedronki regularnie występuje do Instytutu o pozytywne opinie dla produktów dedykowanych dzieciom. Jednym z takich artykułów są pieluchy Dada. Poza nimi, wśród produktów pozytywnie zaopiniowanych przez Instytut Matki i Dziecka znalazły się, między innymi: chusteczki nawilżane Dada, woda Polaris KIDS oraz tekstylia dla dzieci.
Tym razem współpraca z IMiD obejmuje wprowadzenie do oferty specjalnej edycji pieluch Dada. Przekazane z ich sprzedaży środki przyczynią się do uruchomienia nowej lokalizacji Kliniki Ginekologii i Położnictwa na terenie Instytutu Matki i Dziecka. W nowej siedzibie mieszczącej łącznie 55 łóżek, znajdą się 4 sale porodowe, 2 sale pooperacyjne, 3 oddziały specjalistyczne oraz kompleks poradni. Dzięki przeniesieniu w to miejsce w znaczący sposób poprawi się komfort pobytu matek i ich dzieci w klinice IMiD oraz poziom wykonywanych tam świadczeń wysokospecjalistycznych.
Szczególna edycja pieluszek Dada Premium Extra Soft będzie do nabycia w Biedronce w większych paczkach i w wyjątkowej szacie graficznej. Klienci będą mogli w łatwy sposób rozpoznać opakowania z tej linii dzięki oznaczeniom informującym o środkach przekazywanych na rzecz klinki. Na opakowaniu pojawi się także specjalne złote logo „Stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka”. Instytut od wielu lat ma znaczący wkład w rozwój pieluszek marki Dada – nie tylko każdorazowo opiniuje nowe pieluszki, ale także współpracuje z ich producentem jeszcze przed wprowadzeniem artykułów do sprzedaży.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty marki Dada znajduje się na stronie internetowej www.dada.pl, zaś szczegóły asortymentu całej sieci Biedronka na www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause