strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Wybrane kosmetyki Bell na wyłączność w Biedronce

08.12.2015

Biedronka rozwija kategorię kosmetyków, poszerzając zakres współpracy z marką Bell. Już w ok. 2500 placówkach sieci dostępne są specjalne ekspozytory z produktami do makijażu tej marki. Obok stałej oferty, co dwa miesiące w strefie promocyjnej pojawiają się kosmetyki dostępne wyłącznie w sieci Biedronka. Aktualnie są to: podkłady Silky Milk, cienie do powiek Shine&Chic oraz lakiery do paznokci Shine&Chic. Ofercie towarzyszy także konkurs „Zostań dziewczyną miesiąca Bell w Biedronce”.

Sieć Biedronka wprowadziła do stałego asortymentu kosmetyki do makijażu marki Bell, takie jak: pudry, fluidy, korektory, róże, cienie do powiek, konturówki, pomadki, błyszczyki, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci. Prezentowane są one w specjalnych ekspozytorach, mieszczących ok. 100 różnych produktów. Dla wygody klientów stoiska z kosmetykami w sklepach Biedronka podzielone zostały na segmenty. Są to: strefa męska, pielęgnacja jamy ustnej, pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja włosów, higiena ciała oraz makijaż. Ekspozycja kosmetyków Bell jest elementem segmentu makijaż. Stoiska kosmetyczne dostępne są już w ok. 2500 placówkach sieci Biedronka.
Począwszy od 1 grudnia br., co dwa miesiące, w ekspozytorach z kosmetykami marki Bell dostępne będą także nowe produkty na wyłączność, przygotowane
z myślą o klientkach sieci Biedronka. W aktualnej ofercie znaleźć można: podkład Silky Mat w czterech kolorach, cień do powiek Shine&Chic w czterech kolorach oraz lakier do paznokci Shine&Chic w sześciu kolorach.
Specjalnie dla klientek sieci Biedronka marka Bell przygotowała także konkurs „Zostań dziewczyną miesiąca Bell w Biedronce”. Aby wziąć w nim udział, należy zakupić dowolne kosmetyki Bell w sieci sklepów Biedronka za minimum 15 zł, następnie używając zakupionych produktów, samodzielnie wykonać makijaż
i umieścić jego zdjęcie na fanpage’u marki „Bell kosmetyki do makijażu”. Co miesiąc wyłaniana jest jedna laureatka, która w drugim etapie konkursu ma szansę zostać „Dziewczyną Roku Bell w Biedronce 2015”. Wśród atrakcyjnych nagród znajdują się m.in. promowanie najnowszej kolekcji Bell, wycieczka do Portugalii, profesjonalna metamorfoza w Salonie SPA Cece Beauty Clinic oraz wiele innych. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej producenta kosmetyków pod adresem http://www.bell.com.pl/aktualnosci/zostan-dziewczyna-miesiaca-bell-w biedronce-wielki/.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, już w lutym tego roku sieć Biedronka zdecydowała się na rozszerzenie kategorii kosmetyków i wprowadzenie do stałego asortymentu ponad 50 nowych produktów – nie tylko marek własnych, ale także znanych producentów. Z markowych kosmetyków wprowadzonych do oferty należy wymienić m.in. kremy do twarzy tołpa®, Garnier, Eveline, preparaty do pielęgnacji włosów Gliss Kur, gamę produktów Under Twenty do pielęgnacji cery młodej oraz produkty dla mężczyzn Old Spice, Gillette i Wilkinson.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty znajduje się na stronie internetowej http://www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause