Ruszyła nowa odsłona projektu Testujemy, dzięki której klienci mogą mieć jeszcze większy wpływ na kształt oferty w sklepach sieci Biedronka. Obok zmienionego wyglądu, serwis www.testujemy.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, pozwalające użytkownikom nie tylko wybierać produkty, ale również rywalizować z innymi testerami i zdobywać atrakcyjne nagrody, a także wypowiadać się na blogu. Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych.
Dotychczas uczestnicy Testujemy mogli brać udział w testach nowych produktów otrzymywanych fizycznie do indywidualnej oceny i wypełniając ankietę decydować, który z nich trafi do oferty czasowej lub w rankingach produktów już obecnych w asortymencie głosując na nie za pomocą platformy. Obecnie, oprócz powyższych, mogą dodatkowo uczestniczyć w ocenie opakowań. Wszystkie aktywności zapewniają możliwość zdobywania punktów w rankingu testerów, na których zwycięzców czeka wiele ciekawych nagród miesięcznych i rocznych. Zarejestrowani testerzy mogą również gromadzić dodatkowe punkty zapraszając do projektu swych znajomych. Co miesiąc nagradzanych będzie 50 najbardziej zaangażowanych testerów. Spośród nich 10 najlepszych otrzyma nagrodę główną w postaci sprzętu elektronicznego, a 40 kolejnych – nagrodę dodatkową. Wszystkie zgromadzone punkty trafiać będą także do rankingu rocznego. Pod koniec 2016 roku, na jego podstawie, wyłonionych zostanie 50 Mistrzów. W nagrodę za największą roczną aktywność 30 najlepszych testerów weźmie udział w warsztatach kulinarnych oraz otrzyma ekspresy do kawy Italico. Dla 20 kolejnych Mistrzów roku przygotowano konsole do gier.
Dla aktywnych testerów przygotowane zostały także specjalne odznaki za: aktywność w akcjach, jakość wpisów, zaangażowanie znajomych i bonusy.
Na platformie Testujemy uruchomiony został również blog, na którym można znaleźć dodatkowe informacje dotyczące wyników testów, zapowiedzi nowych oraz liczne ciekawostki. Za jego pomocą użytkownicy mogą także dzielić się swoimi opiniami.
Platforma Testujemy zyskała także nowy, odpowiednio dostosowany layout, umożliwiający szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych, typu smartfon czy tablet.
Więcej informacji na temat działania platformy w nowej odsłonie można znaleźć pod adresem: http://testujemy.biedronka.pl/front/page/howitworks/.
Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Obecnie zarejestrowanych jest ponad 120 000 użytkowników platformy Testujemy.