strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Zupy Vital fresh ze świeżych warzyw w ofercie Biedronki

17.02.2016

Biedronka rozszerza asortyment produktów „kcalculation – licz kalorie!” opracowywanych wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia o zupy pod marką Vital fresh. Powstają one ze świeżych warzyw z dodatkiem oliwy z oliwek i są łatwe do przygotowania.

W ofercie Biedronki dostępne są 4 rodzaje zup kremów: marchewkowo-dyniowa, szparagowa, krem z ciecierzycy i krem warzywny oraz pożywna zupa farmerska, przygotowana na bazie warzyw strączkowych z dodatkiem ziaren zbóż: jęczmienia perłowego i orkiszu. Przed podaniem wystarczy podgrzać je przez 3 minuty w kuchence mikrofalowej.
Zupy Vital fresh nie zawierają substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku, barwników ani tłuszczu zwierzęcego. Dzięki czytelnym etykietom z wyraźnie zaznaczoną liczbą kilokalorii każdy klient kupujący produkty z linii „kcalculation – licz kalorie!” z łatwością policzy wartość kaloryczną spożywanych przez siebie posiłków. Porcja zupy Vital fresh marchewkowo-dyniowej dostarcza ok. 196 kcal, szparagowej – 184 kcal, kremu z ciecierzycy – 268 kcal, kremu z warzyw – 152 kcal, a farmerskiej z dodatkiem warzyw strączkowych i ziaren zbóż – 304 kcal.
Wśród produktów z linii „kcalculation – licz kalorie!” dostępne są również m.in. przygotowane do bezpośredniego spożycia „Marcheweczki Vital fresh” i „Chrupiące plasterki jabłka Vitanella”. Kolejne propozycje przekąsek stanowią „BIO wafle ryżowe Vitanella” z amarantusem lub z żytem, o niskiej zawartości tłuszczu i bez dodatku cukru oraz rodzynki sułtańskie BakaD’Or Kids, zawierające w porcji jedynie 50 kcal.
Linia produktów spożywczych „kcalculation - licz kalorie!” została przygotowana we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia jako odpowiedź na zalecenia jego ekspertów, zgodnie z którymi codzienne menu należy komponować z uwzględnieniem dziennego zapotrzebowania na kalorie. W ciągu dnia najlepiej spożywać pięć posiłków - trzy zasadnicze, czyli: śniadanie, obiad oraz kolację i dwa pomiędzy nimi, czyli drugie śniadanie i podwieczorek. Należy przy tym także pamiętać, aby wielkość porcji dostosować do poziomu aktywności fizycznej.
Biedronka od lat podejmuje wiele działań na rzecz promocji zdrowego stylu życia i dobrego odżywiania się, co znajduje się odzwierciedlenie w ofercie. Zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, sieć udoskonala skład produktów marki własnej w celu poprawy ich wartości odżywczej, m.in. poprzez: obniżenie zawartości tłuszczu, eliminację tłuszczy nasyconych i trans, redukcję zawartości soli i cukru, przy jednoczesnym utrzymaniu walorów smakowych. W 2015 roku w ten sposób ulepszono skład 45 produktów będących w stałej ofercie sieci, dzięki czemu udało się zapobiec wprowadzeniu na rynek: 274 ton cukru, 69 ton soli i 11 ton tłuszczu.

Instytut Żywności i Żywienia jest także partnerem działań realizowanych przez Biedronkę: np. programu „5 garści zdrowia”, zachęcającego w ramach platformy http://5garscizdrowia.biedronka.pl. do spożywania 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Tymczasem Biedronka partneruje inicjatywom Instytutu takim jak akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, zwracająca uwagę konsumentów na poprawne czytanie informacji zawartych na opakowaniach czy I Narodowy Kongres Żywieniowy zorganizowany 20 stycznia br. w Warszawie, podczas którego ogłoszona została nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej.  

Więcej informacji na temat aktywności i aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause