strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

18 produktów z Biedronki z tytułem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów”

23.03.2016

18 produktów marki własnej, dostępnych w sieci sklepów Biedronka, otrzymało tytuł „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2016”. W dwunastej edycji tego projektu konsumenci wybrali w sumie 36 najlepszych ich zdaniem produktów z branży FMCG, które pojawiły się na polskim rynku od września 2014 r. do października 2015 r.

Produkty sieci Biedronka zwyciężyły m.in. w takich kategoriach jak: soki, produkty dla dzieci, nabiał, dania gotowe oraz artykuły dla zwierząt domowych. Uznanie konsumentów zdobyły m.in. produkty marki Dada: dermokosmetyki do mycia i pielęgnacji niemowląt, chusteczki nawilżane dla niemowląt Dada Cotton i pieluszki Dada w specjalnym kartonie, który można zamienić w zabawkę - teatr. Nagrodzone zostały również produkty spożywcze np. soki Vital fresh, woda mineralna Polaris, pasta Hummus Vital fresh, łosoś Marinero, a wśród dań gotowych: pizza Donatello, cheesburger i tortilla Danie Express. Wśród zwycięzców w swoich kategoriach znalazły się także nawilżany papier toaletowy Queen Kids oraz żwirek silikonowy dla kotów marki Kitty.
„Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to projekt marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów z szeroko pojętej branży FMCG.  Zwycięskie artykuły wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego na zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos. W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne nowości rynkowe.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów sieć Biedronka konsekwentnie poszerza asortyment produktów marki własnej. Wprowadzając do sklepów każdy artykułów marki własnej, dba o jego jakość i bezpieczeństwo dla klientów. W tym celu jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wdrożyła system oparty na normie zapewniającej bezpieczeństwo produktów spożywczych: ISO 22000, corocznie potwierdzany audytami przeprowadzanymi przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Ponadto każdy produkt podlega regularnej kontroli w niezależnych ośrodkach badawczych, a warunki produkcji są monitorowane w toku audytów zakładów produkcyjnych.
Produkty marki własnej, dostępne w sieci Biedronka, były wcześniej już wielokrotnie nagradzane. Przykładowo seria kosmetyków Dada została wyróżniona w plebiscycie Superprodukt 2015, przygotowanym przez magazyn Mam dziecko, a pieluszki Dada zdobyły tytuł Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii pieluszki dla dzieci. Ten sam tytuł otrzymały także marka BeBeauty w kategorii sole do kąpieli oraz marka Linda w kategorii mydła w płynie.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Wakacyjna praca w Biedronce nawet bez cv
10.05.2022
Informacje korporacyjne
Dada ma kolejny sposób na wsparcie rodziców
09.05.2022
Informacje korporacyjne
Biedronka - Solidny Pracodawca 2022
05.05.2022
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause