strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka z podwójnym tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców”

08.04.2016

Sieć sklepów Biedronka została uhonorowana podwójnym tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców”: zdobyła nagrodę główną, a także zwyciężyła, już po raz trzeci w historii konkursu, w kategorii dyskontów. Biorący udział w szóstej edycji plebiscytu partnerzy handlowi, ankietowani przez ACNielsen Polska, docenili Biedronkę przede wszystkim za współpracę z zespołem sieci oraz współpracę przy rozwoju biznesu.

„Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” to wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez ich partnerów handlowych – producentów FMCG. Oprócz nagrody głównej, wyróżnienia w tym roku przyznane zostały w 6 kategoriach – sieci multiformatowe (duże formaty), supermarkety, dyskonty, operatorzy franczyzy, hurtownicy i dystrybutorzy, regionalne i lokalne sieci handlowe (małe formaty). Wśród obszarów ocenianych w ramach plebiscytu znajdują się: wizerunek sieci, relacje z dostawcami, warunki handlowe oraz współpraca biznesowa i w łańcuchu dostaw.  Biedronka otrzymała najwyższe noty w zakresie logistyki, współpracy w rozwoju biznesu oraz wizerunku. W efekcie została wyróżniona tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” zarówno w kategorii dyskonty, jak i sieci handlowe.
Biedronka już od ponad 20 lat stawia na odpowiedzialną współpracę, wzajemną lojalność i długofalowe partnerstwo z polskimi dostawcami. Obecnie współpracuje z ponad 500 polskimi firmami. W efekcie, większość produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski. Dla niektórych kategorii produktów, np. dla wędlin, mięsa i nabiału, odsetek ten sięga niemal 100%. Razem z partnerami handlowymi Biedronka inwestuje w zrównoważony rozwój. Wśród wspólnych przedsięwzięć są tak unikalne inicjatywy, jak odtworzenie tradycyjnych upraw warzyw i owoców. Przykładami są: polski czosnek i tradycyjne odmiany owoców.
Tegoroczna nagroda „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” to już trzecie wyróżnienie dla sieci Biedronka w tym badaniu w kategorii dyskontów. Poprzednio sieć została uhonorowana tym tytułem za 2010 i za 2014 rok.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause