strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka z podwójnym tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców”

08.04.2016

Sieć sklepów Biedronka została uhonorowana podwójnym tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców”: zdobyła nagrodę główną, a także zwyciężyła, już po raz trzeci w historii konkursu, w kategorii dyskontów. Biorący udział w szóstej edycji plebiscytu partnerzy handlowi, ankietowani przez ACNielsen Polska, docenili Biedronkę przede wszystkim za współpracę z zespołem sieci oraz współpracę przy rozwoju biznesu.

„Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” to wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez ich partnerów handlowych – producentów FMCG. Oprócz nagrody głównej, wyróżnienia w tym roku przyznane zostały w 6 kategoriach – sieci multiformatowe (duże formaty), supermarkety, dyskonty, operatorzy franczyzy, hurtownicy i dystrybutorzy, regionalne i lokalne sieci handlowe (małe formaty). Wśród obszarów ocenianych w ramach plebiscytu znajdują się: wizerunek sieci, relacje z dostawcami, warunki handlowe oraz współpraca biznesowa i w łańcuchu dostaw.  Biedronka otrzymała najwyższe noty w zakresie logistyki, współpracy w rozwoju biznesu oraz wizerunku. W efekcie została wyróżniona tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” zarówno w kategorii dyskonty, jak i sieci handlowe.
Biedronka już od ponad 20 lat stawia na odpowiedzialną współpracę, wzajemną lojalność i długofalowe partnerstwo z polskimi dostawcami. Obecnie współpracuje z ponad 500 polskimi firmami. W efekcie, większość produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski. Dla niektórych kategorii produktów, np. dla wędlin, mięsa i nabiału, odsetek ten sięga niemal 100%. Razem z partnerami handlowymi Biedronka inwestuje w zrównoważony rozwój. Wśród wspólnych przedsięwzięć są tak unikalne inicjatywy, jak odtworzenie tradycyjnych upraw warzyw i owoców. Przykładami są: polski czosnek i tradycyjne odmiany owoców.
Tegoroczna nagroda „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” to już trzecie wyróżnienie dla sieci Biedronka w tym badaniu w kategorii dyskontów. Poprzednio sieć została uhonorowana tym tytułem za 2010 i za 2014 rok.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause