Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka z podwójnym tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców”

08.04.2016

Sieć sklepów Biedronka została uhonorowana podwójnym tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców”: zdobyła nagrodę główną, a także zwyciężyła, już po raz trzeci w historii konkursu, w kategorii dyskontów. Biorący udział w szóstej edycji plebiscytu partnerzy handlowi, ankietowani przez ACNielsen Polska, docenili Biedronkę przede wszystkim za współpracę z zespołem sieci oraz współpracę przy rozwoju biznesu.

„Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” to wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez ich partnerów handlowych – producentów FMCG. Oprócz nagrody głównej, wyróżnienia w tym roku przyznane zostały w 6 kategoriach – sieci multiformatowe (duże formaty), supermarkety, dyskonty, operatorzy franczyzy, hurtownicy i dystrybutorzy, regionalne i lokalne sieci handlowe (małe formaty). Wśród obszarów ocenianych w ramach plebiscytu znajdują się: wizerunek sieci, relacje z dostawcami, warunki handlowe oraz współpraca biznesowa i w łańcuchu dostaw.  Biedronka otrzymała najwyższe noty w zakresie logistyki, współpracy w rozwoju biznesu oraz wizerunku. W efekcie została wyróżniona tytułem „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” zarówno w kategorii dyskonty, jak i sieci handlowe.
Biedronka już od ponad 20 lat stawia na odpowiedzialną współpracę, wzajemną lojalność i długofalowe partnerstwo z polskimi dostawcami. Obecnie współpracuje z ponad 500 polskimi firmami. W efekcie, większość produktów spożywczych dostępnych w sklepach Biedronka pochodzi z Polski. Dla niektórych kategorii produktów, np. dla wędlin, mięsa i nabiału, odsetek ten sięga niemal 100%. Razem z partnerami handlowymi Biedronka inwestuje w zrównoważony rozwój. Wśród wspólnych przedsięwzięć są tak unikalne inicjatywy, jak odtworzenie tradycyjnych upraw warzyw i owoców. Przykładami są: polski czosnek i tradycyjne odmiany owoców.
Tegoroczna nagroda „Retailer of the Year 2015 – Wybrany przez dostawców” to już trzecie wyróżnienie dla sieci Biedronka w tym badaniu w kategorii dyskontów. Poprzednio sieć została uhonorowana tym tytułem za 2010 i za 2014 rok.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause