Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka doceniona za relacje z dostawcami i działania społeczne w konkursie Market Roku – Sieci Handlowe 2016

12.05.2016

Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, została nagrodzona w konkursie Market Roku – Sieci Handlowe 2016. Decyzją jury spółka zwyciężyła w dwóch kategoriach: Najsolidniejszy płatnik i Sieć najbardziej odpowiedzialna społecznie. Konkurs zorganizowało Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca fachowych miesięczników „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”.

Dla Jeronimo Martins Polska w relacjach z partnerami handlowymi priorytetem jest długofalowa, odpowiedzialna współpraca, która gwarantuje obu stronom poczucie stabilności. Wymierny przejaw tej współpracy, w zakresie uczciwych rozliczeń z partnerami, dostrzegli jurorzy konkursu Market Roku – Sieci Handlowe 2016, przyznając JMP tytuł Najsolidniejszego Płatnika.
Spółka została również doceniona za działania w ramach odpowiedzialnego biznesu  i uznana za Sieć najbardziej odpowiedzialną społecznie. Korzystając z dużej skali swojej działalności, firma od lat z pełną świadomością angażuje się w życie społeczności lokalnych, zapewniając im wsparcie w ważnych kwestiach społecznych. Tworząc partnerstwa i koalicje na ich rzecz realizuje wielowymiarowe projekty, które mają za zadanie odpowiadać na aktualne problemy i deficyty społeczne. Jurorzy konkursu docenili sieć Biedronka m.in. za program Partnerstwo dla Zdrowia, rozwijany od dziesięciu lat wspólnie z firmami Maspex i Danone oraz Instytutem Matki i Dziecka, a także za owocną współpracę z Caritas w Polsce i Federacją Polskich Banków Żywności.
W tegorocznej, drugiej edycji konkursu Market Roku – Sieci Handlowe 2016 po raz kolejny nagrodzone zostały wiodące spożywcze sieci handlowe, działające w naszym kraju. Jury, w skład którego weszło niemal 40 prezesów i dyrektorów największych firm z sektora FMCG w Polsce*, z których wiele jest także partnerami handlowymi sieci Biedronka, wyłoniło zwycięzców w dziesięciu kategoriach.
Wręczenie statuetek Market Roku – Sieci Handlowe 2016 odbyło się 10 maja br. podczas uroczystej gali wieńczącej IX Kongres Handlu i Dystrybucji. Nagrody w imieniu Jeronimo Martins Polska odebrał Maciej Łukowski, dyrektor finansowy Jeronimo Martins Polska.
* W jury znaleźli się m.in. przedstawiciele firm: Bakoma, Colian, Danone, Graal, Hochland, Lotte Wedel, Maspex, Mokate, Olewnik, Tarczyński, Sokołów i Spomlek.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause