strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka nagrodzona w konkursie Superbrands 2015/16

19.05.2016

Biedronka po raz siódmy znalazła się w gronie najsilniejszych marek w Polsce, wyróżnionych w prestiżowym konkursie Superbrands. W jego jubileuszowej, dziesiątej, edycji pomyślnie przeszła dwustopniowy proces certyfikacji Superbrands 2015/16 dla marek konsumenckich i została laureatem w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe”. Zyskała także uznanie konsumentów, zdobywając tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16, przyznawany markom stworzonym w Polsce.

Celem konkursu Superbrands jest nagradzanie i promowanie najsilniejszych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Nagrody przyznawane są firmom i instytucjom, które w zaangażowany sposób budują silną pozycję marki, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i emocjonalnym. Pomysłodawcą konkursu jest światowa organizacja Superbrands Ltd.
W dziesiątej edycji konkursu Superbrands na liście ocenianych marek znalazło się ponad 2 300 brandów w 110 kategoriach produktów i usług. Lista została stworzona przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu bazi statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych. Wyłonione w ten sposób marki przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. W pierwszym etapie, w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we wrześniu 2015 roku na próbie ponad 15 000 respondentów, dokonano pomiaru znajomości każdej marki oraz skłonności do jej polecenia Natomiast w drugim etapie oceny wizerunkowej siły marki na polskim rynku dokonała Rada Marek Superbrands, w skład której weszli eksperci z zakresu marketingu, komunikacji i brandingu.
W konkursie Superbrands wyłoniono także najsilniejsze marki korporacji oraz B2B w Polsce. Jednym z laureatów procesu certyfikacji marek biznesowych w kategorii „Handel i e-handel – marki korporacji” została firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka. Spółka uzyskała tytuł Business Superbrands 2015/16.
Wręczenie statuetek Superbrands odbyło się 17 maja br. podczas uroczystej gali w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie. Nagrodę dla marki Biedronka odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Biedronka jest jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek. Jej siła wynika przede wszystkim z zaufania, jakim darzą ją konsumenci. Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza blisko 4 mln klientów, a dla 51 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów. Wartość i popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, m.in. drugie miejsce w rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2015, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause