Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka nagrodzona w konkursie Superbrands 2015/16

19.05.2016

Biedronka po raz siódmy znalazła się w gronie najsilniejszych marek w Polsce, wyróżnionych w prestiżowym konkursie Superbrands. W jego jubileuszowej, dziesiątej, edycji pomyślnie przeszła dwustopniowy proces certyfikacji Superbrands 2015/16 dla marek konsumenckich i została laureatem w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe”. Zyskała także uznanie konsumentów, zdobywając tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16, przyznawany markom stworzonym w Polsce.

Celem konkursu Superbrands jest nagradzanie i promowanie najsilniejszych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Nagrody przyznawane są firmom i instytucjom, które w zaangażowany sposób budują silną pozycję marki, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i emocjonalnym. Pomysłodawcą konkursu jest światowa organizacja Superbrands Ltd.
W dziesiątej edycji konkursu Superbrands na liście ocenianych marek znalazło się ponad 2 300 brandów w 110 kategoriach produktów i usług. Lista została stworzona przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu bazi statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych. Wyłonione w ten sposób marki przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji. W pierwszym etapie, w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we wrześniu 2015 roku na próbie ponad 15 000 respondentów, dokonano pomiaru znajomości każdej marki oraz skłonności do jej polecenia Natomiast w drugim etapie oceny wizerunkowej siły marki na polskim rynku dokonała Rada Marek Superbrands, w skład której weszli eksperci z zakresu marketingu, komunikacji i brandingu.
W konkursie Superbrands wyłoniono także najsilniejsze marki korporacji oraz B2B w Polsce. Jednym z laureatów procesu certyfikacji marek biznesowych w kategorii „Handel i e-handel – marki korporacji” została firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka. Spółka uzyskała tytuł Business Superbrands 2015/16.
Wręczenie statuetek Superbrands odbyło się 17 maja br. podczas uroczystej gali w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie. Nagrodę dla marki Biedronka odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Biedronka jest jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawanych polskich marek. Jej siła wynika przede wszystkim z zaufania, jakim darzą ją konsumenci. Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza blisko 4 mln klientów, a dla 51 proc. gospodarstw domowych Biedronka jest głównym miejscem zakupów. Wartość i popularność marki Biedronka potwierdzają także inne wyróżnienia, m.in. drugie miejsce w rankingu Najcenniejsze Polskie Marki 2015, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause