Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

W Biedronce 2 mln książek w cenie 4,99 zł

31.05.2016

W ramach kampanii „Rekordowe czytanie 2 mln książek” sieć sklepów Biedronka oferuje książki w atrakcyjnej cenie 4,99 zł. Akcja obejmuje różnorodne pozycje i trwa od 30 maja do 12 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

W ofercie sieci każdy znajdzie coś dla siebie. Dla osób chcących odpocząć idealną propozycją są powieści obyczajowe (np. „Wielki Gatsby” Francisa Scotta Fitzgeralda, „Życie ma smak” Małgorzaty Kalicińskiej czy „Na imię mam Jestem” Mariusza Maślanki), a także romanse, kryminały czy horrory. Mają w czym wybierać również miłośnicy literatury pięknej, historycznej i popularnonaukowej. Wśród propozycji znalazły się również poradniki z różnych dziedzin. Przygotowano także wiele pozycji dla dzieci i młodzieży, m.in. takie tytuły jak: „Literki klauna Bimboma”, „Paddington. Księga gier i zabaw”, „Śpiąca królewna”, „Alicja w krainie czarów”, „Mały książę” czy „101 ciekawostek. Zwierzęta”. Dostępna oferta może się różnić w poszczególnych placówkach sieci.
„Rekordowe czytanie” to kolejny projekt sieci Biedronka, mający na celu wsparcie popularyzacji czytelnictwa w Polsce. Od 2009 roku Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek, a także przygotowuje szereg akcji tematycznych nakierowanych na promowanie ich czytania.
Jedną z nich jest konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, który powstał z myślą o najmłodszych czytelnikach, by wspierać i rozpowszechniać wśród nich zamiłowanie do książek. Celem jego organizatorów jest także promocja zdolnych twórców, których prace do tej pory nie były publikowane. Obecnie trwa druga edycja konkursu. 6 czerwca br. poznamy autora zwycięskiego tekstu, tego samego dnia wystartuje także drugi etap – dla ilustratorów. Szczegóły dot. obecnej edycji konkursu dostępne są na dedykowanej stronie internetowej: www.piorko2016.biedronka.pl. Natomiast 16 maja do sprzedaży w sklepach Biedronka ponownie trafiła książka dla dzieci pt. „Szary domek” autorstwa laureatek pierwszej edycji konkursu. Projekt „Piórko” został wyróżniony m.in. w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 w kategorii „Akcje zaangażowane firm” oraz w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2015. Dobre Praktyki”.
Kolejną akcją wspierającą popularyzację czytelnictwa, w której w tym roku po raz trzeci weźmie udział Biedronka, będzie „Książka na Jana” – przypadające 24 czerwca święto książki, zainicjowane przez Press Club Polska, mające na celu propagowanie idei obdarowywania bliskich książkami. Oferta książek przygotowana specjalnie na tę okazję dostępna będzie w placówkach sieci na przełomie czerwca
i lipca.
Więcej informacji o ofercie znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause