strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka zaprasza dzieci do piłkarskiej Akademii Młodych Orłów

01.06.2016

W dniach 3 – 5 czerwca i 17 – 19 czerwca w dwudziestu czterech polskich miastach w Polsce odbędą się „Dni Talentu”, organizowane przez lokalne Akademie Młodych Orłów. W ich trakcie wyłonieni zostaną nowi adepci bezpłatnych szkółek piłkarskich. Organizatorem wydarzenia jest Polski Związek Piłki Nożnej, a sponsorem głównym sieć sklepów Biedronka.

W trakcie „Dni Talentu” na orlikach w dwudziestu czterech miastach na terenie całego kraju, mali pasjonaci piłki nożnej – dziewczynki i chłopcy – będą mieli okazję sprawdzić swoje piłkarskie umiejętności podczas kwalifikacji do Akademii Młodych Orłów. Przeprowadzone pod okiem szkoleniowców PZPN specjalne testy sprawności fizycznej i piłkarskiej pozwolą na wyłowienie młodych piłkarskich talentów. Najlepsi zawodnicy zostaną zakwalifikowani do udziału w całorocznych bezpłatnych zajęciach piłkarskich, organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej.
Akademia Młodych Orłów to realizowany od 2014 roku projekt bezpłatnych szkółek piłkarskich prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej wspólnie z siecią sklepów Biedronka. Obecnie Akademie działają w 24 miastach: Białej Podlaskiej, Bydgoszczy, Dębicy, Ełku, Gdańsku, Jeleniej Górze, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łomży, Łodzi, Międzyrzeczu, Nysie, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Sandomierzu, Szczecinie, Tarnowie, Tczewie, Zielonej Górze i Wrocławiu. Dzięki nim dzieci w wieku 6-11 lat mogą rozwijać swoje sportowe pasje. Zawodnicy trenujący w AMO podzieleni są na trzy grupy wiekowe: 6-7 lat (Skrzaty), 8-9 lat (Żaki) oraz 10-11 lat (Orliki). W każdej kategorii tworzone są dwie grupy liczące po 16 zawodników, co oznacza, że w ramach jednej AMO trenuje blisko 100 młodych zawodników. Łącznie z bezpłatnych szkoleń prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej skorzystało już 3,5 tys. dzieci ze szkół podstawowych w całej Polsce.
Akademia Młodych Orłów to przykład jednego z wielu projektów związanych z piłką nożną, w który Biedronka angażuje się jako Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski.
Więcej informacji na temat Dni Talentu oraz Akademii Młodych Orłów dostępnych jest na stronie www.laczynaspilka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause