Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka zaprasza dzieci do piłkarskiej Akademii Młodych Orłów

01.06.2016

W dniach 3 – 5 czerwca i 17 – 19 czerwca w dwudziestu czterech polskich miastach w Polsce odbędą się „Dni Talentu”, organizowane przez lokalne Akademie Młodych Orłów. W ich trakcie wyłonieni zostaną nowi adepci bezpłatnych szkółek piłkarskich. Organizatorem wydarzenia jest Polski Związek Piłki Nożnej, a sponsorem głównym sieć sklepów Biedronka.

W trakcie „Dni Talentu” na orlikach w dwudziestu czterech miastach na terenie całego kraju, mali pasjonaci piłki nożnej – dziewczynki i chłopcy – będą mieli okazję sprawdzić swoje piłkarskie umiejętności podczas kwalifikacji do Akademii Młodych Orłów. Przeprowadzone pod okiem szkoleniowców PZPN specjalne testy sprawności fizycznej i piłkarskiej pozwolą na wyłowienie młodych piłkarskich talentów. Najlepsi zawodnicy zostaną zakwalifikowani do udziału w całorocznych bezpłatnych zajęciach piłkarskich, organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej.
Akademia Młodych Orłów to realizowany od 2014 roku projekt bezpłatnych szkółek piłkarskich prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej wspólnie z siecią sklepów Biedronka. Obecnie Akademie działają w 24 miastach: Białej Podlaskiej, Bydgoszczy, Dębicy, Ełku, Gdańsku, Jeleniej Górze, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łomży, Łodzi, Międzyrzeczu, Nysie, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Sandomierzu, Szczecinie, Tarnowie, Tczewie, Zielonej Górze i Wrocławiu. Dzięki nim dzieci w wieku 6-11 lat mogą rozwijać swoje sportowe pasje. Zawodnicy trenujący w AMO podzieleni są na trzy grupy wiekowe: 6-7 lat (Skrzaty), 8-9 lat (Żaki) oraz 10-11 lat (Orliki). W każdej kategorii tworzone są dwie grupy liczące po 16 zawodników, co oznacza, że w ramach jednej AMO trenuje blisko 100 młodych zawodników. Łącznie z bezpłatnych szkoleń prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej skorzystało już 3,5 tys. dzieci ze szkół podstawowych w całej Polsce.
Akademia Młodych Orłów to przykład jednego z wielu projektów związanych z piłką nożną, w który Biedronka angażuje się jako Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski.
Więcej informacji na temat Dni Talentu oraz Akademii Młodych Orłów dostępnych jest na stronie www.laczynaspilka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause